Hangover-torsdag!

God morgen alle sammen! 

Jeg håper dere har hatt en langt bedre natt en jeg selv har, behandlingen i går fører med seg noen reaksjoner som også kommer igjen i drømmeland og når jeg egentlig skal sove søtt. Det kjennes faktisk ut som jeg har vært på tidenes fyllefest og en real hangover ventet meg i dag.

Disse behandlingene tar hele meg og i noen dager handler alt om disse timene og reaksjonene som kommer i ettertid, man bare venter og ser an formen og kan faktisk ikke planlegge livet. Det er uforutsigbart men jeg ser enden nå, det trodde jeg aldri jeg ville klare. 

Det er så mange ting i livet jeg aldri hadde trodd jeg kom til og klare, og så mange ting jeg bare har drømt om før som jeg har klart og oppnådd, livet ligger foran meg og jeg føler en spenning jeg aldri har kjent på.

Det er torsdag og jeg skal prøve og riste av meg denne hangoveren med noe kaffe og en varm dusj, det er det eneste jeg vet fungerer mot slik styggedom og heldigvis er det ikke en ekte denne gangen, dem er jeg heldige med og slipper unna.

Jeg satser på at dette blir en bra blogge-dag også! bloggen har blitt en merkelig del av hverdagen min og jeg elsker det.

Ønsker dere en fin start på denne nye dagen! masse kjærlighet til dere.

 

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg