Gudnååååååde meg!

I dag var det så deilig å parkere bilen og komme seg i hus at jeg ikke har ord en gang!❤️🤭

I dag har jeg hatt DEN dagen! 😳 der man våkner usedvanlig trøtt i trynet og ikke all verdens kaffe kan redde dagen.😅

 

Jeg fikk den i gang men absolutt aaaaalt har bare gått i sirup i hodet! 😬 misforstå meg rett, jeg har fått gjort det jeg skulle men jeg har mentalt ikke vært tilstede i noe som helst.🤭

 

En kombinasjon av å ligge  å vri seg i senga for og kjempe seg til og få sove for så og ikke få noen god søvnkvalitet førte til at jeg våknet slitnere en om jeg bare hadde døgnet og latt være og sove.😅

 

I dag har jeg hatt oppstartssamtale for praksisen min og har fått hele to veiledere på jobb som skal hjelpe meg på veien.❤️

 

 

 

Selve praksisen stresser meg ikke, jeg har jo gjort dette i snart to år men det teoretiske og prøve å konstant reflektere når jeg er på min egen arbeidsplass og gjør det samme som alltid, det blir utfordrende!😁

Jeg skal lage meg en problemstilling og drøfte den igjennom hele praksisen og i dag klarte jeg faktisk å sette meg ned og arbeide med den teoretiske delen av eksamen.🤭

 

Jeg har prøvd å skaffe meg informasjon og har lest meg opp på en del av disse tingene som jeg må kunne for og svare på oppgavene og har gått igjennom det vi har hatt undervisning om i noen uker, jeg tror jeg er på vei!❤️

 

Min kjære mann jobber overtid i dag så jeg har varmet meg fjordland og bunkret meg foran tv for litt egentid!🤭 noen timer aleine på ettermiddagen skal brukes på skolearbeid og i kveld tenker jeg at jeg skal være snill pike og gå og legge meg i skapelig tid slik at vi ikke tar en reprise i morgen, der jeg ikke fungerer som jeg skal! 😂

 

Gudnådemeg! For en dag dette har vært! 😅

 

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken

https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg