Goodbye Måløy! Hello Bergen!

Vi har pakket ekstremt lite i forhold til mange andre par på tur og har hver vår ransel med klær til hele helgen, det er vår stil når vi først skal på tur ❤️ Jeg ventet helt til siste liten med å pakke som alltid, og det er helt sikkert masse jeg har glemt, men hvem bryr seg?
Vi forlater Måløy by og solen skinner som aldri før ❤️ Det er ett tegn på at vi får en helt amazing tur til Bergen i dag, og jeg gleder meg faktisk til alle disse timene i bil og på langtur med min kjære ved siden av! Vi har faktisk ikke gjort dette før sammen, bare pakket bilen og kjørt oss langt bort er første gang 😊
Nå skal jeg prøve å legge problemene igjen her hjemme og virkelig gå inn for denne helgen ❤️ Reisefeberen er til å ta og føle på! NU KJØR VI! ❤️

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg