God jul alle sammen!

Det jeg ønsket meg mest til jul i år var hvit jul og i natt i 4tiden lavet snøen ned og har ikke stoppet siden, as we speak laver det ned hvit magisk snø! og jeg har fått akkurat det jeg ønsket meg. Jeg ville vært ganske så høy på pæra om jeg trodde det var min fortjeneste, men litt troen på magi må man ha. Jeg tror at vi mennesker får det vi ønsker oss så lenge vi ikke ønsker oss ting som er for store, slike små magiske ting som er oppnåelige tror jeg noen fikser for oss, mange vil kalle det tilfeldigheter men jeg tror ikke på slikt, jeg tror alt har en mening. 

I dag har vi vært rundt til familien våres og ønsket dem god jul, vi skal feire sammen med mamma og pappa og pappaen til Sebastian har slått seg sammen med oss, dette blir en fin kveld.

Flere ganger for dagen tenker jeg at det er akkurat slik livet alltid skulle være, jeg tenker tilbake på den gangen jeg gikk i gatene og tittet inn vinduene til mennesker som kosa seg i jula, jeg hadde ingenting og feire og drømte etter og ha en egen familie og gjøre slike normale ting sammen med, nå nyter jeg av dette “Normale” livet jeg alltid bare har kunnet drømme om men aldri klart og oppnå, før ulykken og før jeg fikk livet i gave. 

Jeg ønsker meg ingenting til jul i år, jeg har akkurat det jeg trenger og mer enn jeg noensinne har drømt om, jeg skal snart gifte meg, jeg har to barn som jeg har god kontakt med og en familie som er glad i meg, jeg har alle disse materialistiske tingene og tak over hode, jeg hadde ingenting og nå har jeg alt.

 

Om en halvtime ringes jula inn og tankene mine går til dem som ikke har det så godt som oss, tankene mine går til dem som streber etter og få livet til, jeg vet hvordan det er. 

 

God jul alle sammen! ta vare på hverandre og søk lykken i de små tingene. Fokuser på de tingene du kan gjøre noe med og ikke disse tingene du ikke har kontrollen over, du blir hva du tenker så tenk gode tanker, både om deg selv men også alle andre. 

 

Lyst og følge oss videre? 👇

Liker du denne bloggen? 👇

 

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

 

2 kommentarer
    1. Riktig god jul til dere alle ❤️ Slapp av og nyt den, det har dere fortjent ❤️🧑🏻‍🎄😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg