Fullstendig utslått

Jeg skal være fullstendig ærlig! jeg har sove i hele dag og er fortsatt totalt utmattet, det føles som om jeg kan sove døgnet rundt men fortsatt være sliten. Jeg er ikke slik til normalt og har ett greit energinivå til vanlig så noe er i gjære. Heldigvis har jeg dagen fri så dette går ikke utover noe, men det hadde vært greit og vite hva det er som mangler meg.

I dag føler jeg meg litt blond faktisk! jeg har bestilt det jeg trodde var en time til eu-godkjenning på statens vegvesen på Eid. I går ringte jeg for å høre om jeg hadde bestilt riktig time slik at jeg ikke reiste innover og fikk bomtur. Han i andre enden tenkte sikkert sitt om kvinner og bil og kunne fortelle at vegvesenet ikke tar slike godkjenninger en gang og han kunne ikke finne noen time på verken meg eller bilen. Det positive i dette var at jeg kjenner meg selv så godt nå at jeg visste jeg burde ringe dagen før, jeg har gått på slike blemmer så mange ganger før og det er en kjent sak at når jeg skal gjøre noe så blir det krøll! heldigvis slapp jeg bomtur i dag for med dagens form hadde jeg ikke tatt dette med lett hjerte 😉

Akkurat i dag tar jeg bare hensyn til min egen form og godtar at man ikke alltid kan være på topp! jeg liker ikke denne følelsen av å være så kraftløs i kroppen for det minner meg om da blodplatene mine var farlig lave. Sist gang jeg sjekket var blodplatene veldig bra og faktisk bedre en noengang, så jeg trøster meg med at det er en blanding av alle tingene som har skjedd den siste tiden og at jeg bare bruker lengre tid på og ta dette innover meg, akkurat i dag legger jeg meg på sofaen foran tven og legger meg på ladning og gjør meg klar for resten av uken <3 

Mange deler bloggen på sosiale medier og jeg er veldig takknemlig for det! tusen takk kjære dere!

 

Jeg har oppdatert gruppa jeg har til bloggen på Facebook! Her vil jeg poste alle nye innlegg slik at det blir lettere og følge med! Meld dere gjerne inni denne gruppa ved å klikke på linken! ❤️https://www.facebook.com/710870607/posts/10164544614325608/?d=n

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg