Fullstendig skjærings!

Æsj denne dagen her! 😳 alt har liksom bare blitt fullstendig feil. Kranglet med foreldrene mine har jeg også gjort og alt jeg har forsøkt få til har gått i vasken. Du vet disse dagene? Der alt bare blir helt fullstendig feil på alle kanter.

Jeg kjenner at det går mer inn på meg enn tidligere da jeg bare kunne drikke det bort. Alt var enklere før 😂 tulla.

Jeg kjenner at jeg er litt tømt for krefter og er litt irritert over at jeg har endret meg så mye og andre er prikk like seg, den klassiske smellen man får etter en livsstilsendring. Noen ting endrer seg aldri og det må jeg pent og pyntelig innfinne meg med.

Det eneste man kan gjøre på slike dager er og bite seg i tungen, telle timer og ta ting som dem kommer 😁

Jeg har vel aldri vært så lettet over og hente min kjære på jobb som i dag 😁 temperaturen var rimelig heit en stund. Han klarer alltid og roe gemyttene og får selv meg til og slappe av.

Håper dere har hatt en mer bedageligere start på denne uka ❤️

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg