Full krig i blogg-blokka!

God morgen bloggen!😁❤️

 

Etter en natt der jeg har våknet mye stod jeg opp lenge før klokka hadde rukket og slå seks 😬

Jeg kan ikke fordra å ligge og vri meg i senga. Siden det var så tidlig på dag og stille i heimen gjor jeg noe jeg aldri ellers gjør! jeg har lært av skade og holder meg for det meste for meg selv her inne på blogg, jeg leser aldri andres blogger rett og slett for å unngå og bli såret av kommentarer om meg selv.

 

Jeg har fått med meg at det nok en gang er intriger her inne, krangling og konflikter og på samme tid blir det skrevet at man ønsker å jobbe for at flere skal starte å lese blogg igjen.

 

Er det ikke litt motstridende? er det interne krangler som utenforstående ikke kan forstå man tror folk ønsker å lese?

 

Lite visste jeg den gangen jeg startet å blogge selv om det som foregår på underflaten, sjalusien og denne kampen imellom bloggere. Jeg var faktisk helt sikker på at de negative tingene var troll i kommentarfeltet men det viste seg at det faktisk var andre bloggere, kollegaer om man vil som forsurer for hverandre.

 

Jeg tenker at det ikke er slik man får blogg populært, det er vel ingen som gidder å lese om drama og konflikter som aldri vil ta slutt? det er vel på tide og være litt snille med hverandre og løfte hverandre opp istedenfor å ødelegge hele dette konseptet.

 

For min del har blogg blitt en av de viktigste tingene i hverdagen min, jeg har fått mange venner og mange opplevelser etter at jeg startet denne karusellen her.

Det har gitt meg en portal til og fortelle hvem jeg er og hva jeg står for og veldig mye gøy! 😁 å få dele hverdagen med mennesker som oppriktig bryr seg og interesserer seg, leserne mine er verdens beste mennesker og det er dem jeg bryr meg om når jeg setter meg ned med dataen og skal lage innlegg, ikke hva andre bloggere skriver om og jeg bruker aldri denne bloggen til og dra andre ned.❤️

 

Hva andre bloggere gjør bryr jeg meg ingenting om, jeg har vært i krangler før og skyr visse holdninger og bloggere som pesten, for alt i verden unngår jeg å klikke meg innpå rett og slett for og skåne meg selv ifra farlige holdninger og menneskesyn.

 

Det er bare forunderlig dette her, hvor mye som foregår internt på plattformer som faktisk ingen på utsiden får med seg og hvor fokusert man blir på konflikter når man åpent ønsker å få flere til å lese disse bloggene vi lager.

 

Jeg tror ikke det er veien å gå… kjærligheten og omtanken for hverandre seirer alltid

 

Nå skal jeg starte denne dagen, så altfor tidlig!😁

Så får vi se hva denne torsdagen bringer, det hele blir i alle fall delt her med dere! det er en ting som er sikkert når man er blogger. ❤️ 

 

 

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

8 kommentarer
    1. God morgon Monica. Trist at det skal vere intriger og kranglar på bloggane. Ikkje rart det er krig i verden. Ynskjer deg og Sebastian ein fin dag 🌺😘

    2. God torsdags formidag🤗 Jeg ville bare legg igjen en hilsen her etter jeg var innom å leste dette innlegget. Godt skrevet syns jeg. Vi alle burde respektere hverandre om det e blogging eller andre sosiale steder. Selv den nærmeste naboen. Klikket på følg gruppen på fb. Ønsker deg en fin helg som snart melder sin ankomst sankte men sikkert 🤗🫶🏻

    3. Dette var et kjempeflott blogginnlegg til ettertanke ❤❤❤

      Hvorfor kan ikke bloggere bare vise respekt å være rause med hverandre.

      Vet godt at jeg selv var god bloggvenn med en tidligere blogger som jeg fikk øynene opp for, men dessverre så trakk jeg meg unna etter alt for mange år. Til meg var det mange bloggvenner som sa fra om at dette bloggvennskapet ikke var bra for meg, og de så et mønster hos denne tidligere bloggeren.

      Jeg har i hvert fall funnet ut hvilke blogger jeg skal holde meg milevis unna i tiden fremover.

      Har klikket på linken og begynt å følge deg.

      Ønsker deg en kjempefin torsdag 😊

      Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

      1. Hei Toril ❤️
        Så hyggelig at du la ifra ett spor ifra deg i kommentarfeltet mitt 🌹
        Jeg har også blogger jeg skyr unna og har lært av skade. Dessverre har ikke alle gode hensikter og ufølsomme mennesker finner vi overalt også ellers i livet.

        Ønsker deg en nydelig torsdagskveld ❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg