Freedom! – En DRØMMEDAG! –

 

 

I kveld har denne dama her vært på butikken og fylt opp kjøleskapet med mat.😁

 


Jeg husker faktisk ikke sist jeg hadde lyst å valse innpå butikkene her og handle i fred og harmoni men i kveld kom både matlysten tilbake og ønsket om å bare nyte å kunne gå på butikken en torsdagskveld sammen med mannen min og planlegge middager de neste dagene.😁❤️

 

Dette innlegget skal ikke handle om de sinnsykt stive prisene på mat 😬😂 (Say no more)

Men om takknemligheten jeg føler i dag over å kunne gjøre disse heeelt normale tingene!😁 jeg husker heller ikke sist jeg hadde matlyst så jeg feirer mye i kveld! 🌹

 

Jeg har mye å feire i livet generelt og bruker enhver anledning til og markere alle disse små tingene som er med på og få oss fremover ❤️ jeg har også en egen evne til å se glede i de minste ting ❤️ jeg tror det er en evne som gjør ting lettere også i vonde perioder og er med på og få meg raskt på beina igjen når jeg først har falt 😁

 


 

Nå gleder jeg meg til å legge meg og våkne til en splitter ny fredag i morgen og kjenner at denne helga faktisk IKKE kan bli noe annet en bra! 😁

Dette er også den første dagen siden smerteanfallet natt til torsdag at jeg faktisk har klart meg uten smertestillende igjennom en hel dag! i helga må vi feire alle disse tingene og den feiringen MÅ være bra for her har vi jammen santen meg mange ting å feire!😂

Når dagen har vært så bra lover det godt for at natta fortsetter denne gode trenden, jeg krysser i alle fall fingre og tær for det.🤞

 

Dette har bare vært en drømmedag! Ifra start til slutt! jeg har det godt ❤️

 

Natta bloggen, dere gjør meg sterk! 😍

 

 

 

 

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

2 kommentarer
    1. Det er så koselig å følge bloggen din se at folk vokser på edtruudksp og tar. igjen mange u år i ett kvantesprang. Ønsker dere allt godt i dagene fremover.. og lykke til i arbeidslivet.
      Selvsagt med å ta igjen tapt tid med barna og venner og kjente.

      1. Det er veldig deilig å kjenne på at selv i store stormer så står man trygg i avgjørelsen om rusfriheten. At man ikke tviler lenger eller tror at det bare er en fase.
        Når normalen er edrueligheten ❤️
        Tusen takk for støtten Else Marit ❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg