Fredagsmiddag!

Ikke helt den typiske fredagsmiddagen her i huset men veldig godt! jeg har funnet en slags inspirasjon i og dele, og har faktisk laget middag hele to ganger denne uka! all fremgang er bra fremgang! i dag klina jeg til med hjertefiskekaker grønsaker og poteter og tenker og toppe det hele med hviløksdressing! 

Her deler jeg hverdagen min og akkurat nå er det dette som holder meg opptatt, å spise sunt eller iallefall prøve.


Nå gleder jeg meg til og ta helg etter en vanvittig uke! Hva er deres planer? ❤️ Del gjerne

 

Her er gruppa dere ikke vil gå glipp av!

Om dere liker denne bloggen og har lyst og følge med videre så har jeg laget en gruppe til bloggen der jeg poster alle nye innlegg og små overaskelser! meld dere inn via linken her og vær med meg videre i denne rusfrie tilværelsen!  ❤️https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg