Forferdelig dårlig dag

Reklame | ELLOS

I dag har jeg virkelig vært dårlig, og har lagt på sofaen nå i mange timer. Det er ikke influensa eller noe jeg klarer å sette fingeren på, jeg har bare vært skikkelig elendig. Det er ikke ofte jeg klarer å sovne på sofaen, så det tyder bare på hvor dårlig jeg har vært i dag, men satser på at dette bare var forbigående og at jeg kan få være frisk resten av kvelden. Det bugner over med arbeide å gjøre her i huset, men det er ingenting jeg makter over i dag. Jeg våknet iallefall med godt mot og en positiv innstilling i dag tidlig 🙂 bare synd godt humør ikke hjalp i dag.

Det er snakk om quiz denne Fredagen også og nå har vi vunnet for navn hver gang så jeg har undersøkt litt, for vi kan jo ikke tape på navnet selvom vi aldri finner i poeng 😉 forrige gang hadde vinnerlaget 46/50 riktig og så god er jeg ikke 🙂

Jeg satser på en finfin kveld sammen med en god gjeng <3

Vila//tamaris//Babyliss

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg