For en møkkadag! – OBSOBS Utblåsing! –

God kveld bloggen!❤️

 

For en merkelig torsdag dette her har vært!😳

Dagen har bare glidd forbi og jeg har faktisk ikke gjort en eneste ting!🤭

 

En skikkelig møkkadag rett og slett der det eneste jeg klarer å tenke på er denne kroppen som gjør vondt. 

 

 Det eneste fokuset jeg har hatt igjennom dagen har vært å bli i form til arbeid og hverdag igjen i morgen! ❤️ jeg har tatt meg en lang varm dusj og gått med varme klær og satt inn støtet for og smøre opp igjen en stiv og støl kropp.❤️

 

 


Jeg har virkelig  gått ALL IN for og gjøre det beste utav dagen på tross av vondter så jeg håper at det lønner jeg når jeg våkner i morgen tidlig. 😁

 

Jeg har komt meg ut av huset da jeg måtte ut og lete etter bursdagsgaver!❤️

 

Vi har hele to bursdager på to dager! Pappa har på lørdag og tanta mi som har rundt tall i år feirer vi på søndag. 🥳

Vi mangler nå en til gave til hver av dem så leitingen er ikke over!😁

 

Det mest spennende som har skjedd i dag var faktisk da min kjære mann valset inn døra her hjemme ❤️ det sier litt om hvor laber denne torsdagen har vært 😅.

Det pleier og være mitt favoritt-tidspunkt av dagen når jeg selv er hjemme, og det ble det i dag også.❤️

 

Det er godt å være to!🌹

 

Nå har jeg satt på dokumentarserien om Martine-saken, jeg tenker å bare forbli værende i sofaen resten av kvelden og gjøre mitt ytterste for og pleie denne gamle skrotten av en kropp jeg har.❤️

 

 


Jeg håper dere har hatt en langt mer spennende torsdag en det jeg har 🤭 jeg er glad jeg har denne bloggen som muntrer meg opp og gjør at jeg føler meg litt produktiv på slike dager som dette.❤️

 

Håper dagen i morgen blir bedre 🤞vi blogges venner🌹

 

 

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

2 kommentarer
    1. God bedring! Det er ikke så greit å få gjort noe når kroppen verker, da må en bare ta det helt med ro. Det er viktig å lytte til kroppen tror jeg. Og du er jammen effektiv nok på de fleste andre dager! Bare unn deg en hviledag du! 🤗🥰😍

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg