Fått ny bil!

FOR en dag!!

Jeg kan starte med at bilen er som ny og jeg må sjekke om jeg faktisk har på bilen i det hele tatt, lyden er borte og det føles som en helt ny bil. Dynamoen er skiftet gratis fordi den var ny i fjor og streiket igjen nå. Jeg har på mange måter blitt vant med lyden som har blitt en del av bilen og fordi jeg har visst grunnen har det blitt ett irritasjonsmoment. Jeg leverte bilen inn 12.30 og fikk den igjen kl15 så jeg er veldig fornøgd med dette! bremsene og bremseskivene bak er skiftet og calypteren, så jeg må ut med 9500kr. 

Vi har atter igjen fått kontrabeskjeder ifra mamma som ligger på sykehus og nå har dem funnet væske i hjernen til mamma grunnet det høye blodtrykket hennes, det er uvisst hvordan dette vil påvirke henne og dem ser alvorlig på situasjonen. Jeg føler vi fikk en opptur da legene sa at alt ville lege seg selv, for så og få nedturen når det oppdages enda mer alvorligere ting. Å være pårørende er en fortvilende situasjon men i dag har jeg måttet fokusere på andre praktiske ting for og unngå og grave meg ned.

Jeg har tilsammen brukt 6 timer på regnskapet og jeg merker at jeg har det helt oppi halsen! det er godt at det er over og jeg ser ikke helt frem til nesteårs rundgang, når det kommer til slike ting faller jeg fullstendig ut og klarer ikke å forstå dem som sitter og koser seg med slike ting. På en annen side så var det litt godt og få unnagjort en av disse store tingene jeg bare har utsatt i det lengste. 

I dag har jeg fått bort to av disse store tingene som har vært på skuldrene mine som byrder, både regnskapet og eu-godkjenningen av bilen, jeg prøver og fokusere på disse tingene jeg faktisk kan gjøre noe med men kjenner at dette var en brå start på uka. Jeg krysser alt jeg har for at det går bra med mamma men akkurat nå er all kontroll ute av mine hender og jeg må bare sitte her og prøve og gjøre det beste utav situasjonen. 

Det verste jeg kan gjøre nå er faktisk og legge meg ned og avlyse alt som er rundt meg, jeg må bare fortsette og få dagene til og gå.. .. Tungt men sant. 

Her er gruppa dere ikke vil gå glipp av!

Om dere liker denne bloggen og har lyst og følge med videre så har jeg laget en gruppe til bloggen der jeg poster alle nye innlegg og små overaskelser! meld dere inn via linken her og vær med meg videre i denne rusfrie tilværelsen!  ❤️https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg