Farvel og hallo

                                                                      Farvel 2020, hello 2021

Jeg har vært litt tungsinnet når det kommer til denne overgangen og har egentlig gjort det værre for meg selv. Jeg har hatt det så fint dette året, dette året har vært det beste i mitt liv foruten da jeg hadde barna mine. Jeg har vært livredd for at jeg har brukt opp flax goodwill og karma dette året og venter som alltid på katastrofe i mitt eget hode, det er slik vi gjør det fordi vi alltid har vært vant med at alt bare går til helvetet hver gang vi er i nærheten av å ha det trygt og godt rundt oss. Jeg innser at selvom vi nå går inni ett nytt år så er alt det samme, jeg har hverdagen min og stabiliteten jeg trenger for å ha det ok, og da er det greit nok! jeg krever ikke mye, jeg krever bare å ha det godt med meg selv og dem jeg omgir meg med, og jeg har lykkes i dette i året som har gått. 

I dag har jeg funnet styrke i datteren min, i ordene hun har sendt meg og de fantastiske bildene av seg selv, jeg smiler bare jeg tenker på henne og sønnen min og det betyr så uendelig mye at jeg er så heldig og ha barn som sender meg snap og meldinger, jeg er rik! 

Mange har forsett også i år, jeg har alltid hatt ett ønske om å endre situasjonen min, jekke ned på drikkingen og faktisk lære meg og ruse meg.. heh… det har aldri gått så bra sistnevnte men på denne nyttårsaften har jeg ikke hatt noe som helst forsett, jeg ønsker bare å fortsette i det nye året som jeg har brukt 2020.

Det er godt nok for meg det jeg har nå, og alt som kommer nå er bare bonuser, jeg er lykkelig for første gang på mange år jeg har alt jeg trenger rundt meg, og deler gjerne på alt jeg kan, jeg ønsker å være der for alle og jeg føler mest mestring når jeg får høre ifra menneskene jeg hjelper på veien at det faktisk nytter. Jeg har fått kommentarer på at hjelpen min nytter og motiverer, og da har jeg gjort mitt.

Det er så mange der ute jeg kunne snudd ryggen og glemt, men jeg er ikke ett slikt menneske og det ligger ikke til min natur, det ville vært helt unaturlig for meg og bare sluttet å drikke, snudd alle ryggen og bygd opp mitt eget liv.

Det jeg gjør nå er det vi i gjengen min har snakket om i alle disse årene, at vi skal endre livet og bli noe, jeg føler jeg er på vei og går stegene slik at alle skal se at det faktisk er mulig. Jeg er heldig som har denne posisjonen at jeg kan gjøre dette uten at det skader min egen rusfrihet, jeg kjenner overhode ingen sug når jeg ser noen drikke eller være ruset, jeg har alltid hatt denne fordelen av at om jeg ikke ruser meg blir jeg heller ikke trigget. Jeg har mange fordeler som også kan hjelpe andre, og jeg gleder meg til å starte ENDA en ny selvhjelpsgruppe om bare noen dager! jeg brenner for dette, det ligger i sjelen og jeg ønsker å bidra til at noen der ute skal få den gleden av å kjenne denne mestringen, denne kjærligheten til livet og denne freden inni seg, det er faktisk mulig og leve uten rusen og det hadde jeg ALDRI trodd selv. 

Jeg gleder meg til å ta fatt på dette nye året, lære mer om dette jeg brenner slik for og hjelpe enda flere mennesker som virkelig fortjener det, jeg har masse på hjertet og tar dere med på denne kronglete men perfekte veien. Så lenge man har kjærlighet og noe man virkelig ånder og lever for så har man alt man trenger, man behøver ikke stor rikdom i penger og saker, man trenger å kjenne seg selv godt nok til å sette seg selv først og dyrke seg selv og det man tror på. Man kan aldri elske noen eller bli elsket om man ikke elsker seg selv først, og jeg vet det høres så teit ut, men det stemmer faktisk.

Godt nyttår!

Jeg har oppdatert gruppa jeg har til bloggen på Facebook! Her vil jeg poste alle nye innlegg slik at det blir lettere og følge med! Meld dere gjerne inni denne gruppa ved å klikke på linken! ❤️https://www.facebook.com/710870607/posts/10164544614325608/?d=n

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg