Euforisk lykkesyndrom

Jeg tror jeg vet hvordan det føles og komme til himmelrike, når alt av engstelser og vondter bare forsvinner, når ingenting i hele verden betyr noe som helst. ❤️ Det eneste du ser er menneskene du elsker høyest her i verden.

Den ekstreme lykke. Jeg er der nå.  Hele hjertet er fylt med en enorm kjærlighet, takknemlighet og en vanvittig lettelse, ingenting kan ødelegge denne dagen.

Man går rundt og bekymrer seg, alt skal liksom være så i orden, man skal være på topp hele tiden og ofte glemmer man det viktigste av alt. Vi har faktisk bare dette livet og om vi gjør så godt vi kan, kan faktisk ingen forvente noe helt mer. ❤️
Fullkomment er ordet som beskriver det jeg føler akkurat nå, alt er bare sånn det skal være. Akkurat nå kunne ingenting vært noe annerledes, det er akkurat slik livet skal være og skulle være hele tiden ❤️
Jeg har virkelig fått livet i gave ❤️

Lyst og følge oss videre? 👇

Liker du denne bloggen? 👇

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg