Ett nytt spennende eventyr!

God dag alleihopa! ❤️
Nå sitter jeg i bilen og på vei til Sogndal! Der skal jeg være med på temakveld der temaet er barn av rusmisbrukere. Spesielt rettet inn mot jula som er en vanskelig tid for mange.

Jeg får god tid til og tenke her jeg sitter og kjører! Det er lange avstander her på Vestlandet men det gir meg fri til og la tankene vandre og finne ut hva jeg vil legge vekt på i kveld. ❤️ Dette er noe jeg har bred erfaring med og jeg gleder meg til og både lytte og dele ❤️

Jeg håper at flest mulig skriver under på hvit jul sin underskriftskampanje! Sjekk den opp ❤️ Og del ❤️

Oppfordrer også alle til og melde seg inni gruppa mi på Facebook ❤️ Da er det enklere og følge med på denne bloggen ❤️

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg