Ett nytt fenomen som ødelegger nettene

God morgen kjære lesere!❤️

Jeg føler at jeg hele tiden klager over nettene men i dag er det noe annet en smerter som har holdt meg våken! 😳 jeg klør noe så inni granskauen på ryggen og det kjennes ut som maur går over der operasjonssåret er, det er ikke akkurat slik at jeg kan klø meg heller så jeg har vært våken siden halv fire i natt.😳 Jeg skal ikke klage, jeg har ikke hatt smerter i natt og nyter det til det fulle.

 

Det er dag 7 etter operasjon! 😁 det betyr ikke bare at det er en uke siden men også at jeg faktisk kan dusje i dag, guuuuud nåde meg så jeg gleder meg!😁 forrige gang kunne jeg ikke brydd med mindre men i dette “Normale” livet har jeg lært meg viktigheten av god hygiene.

 


Man vet ikke hvor viktig en god dusj er før man ikke kan bruke den, man setter jo egentlig ikke pris på disse småtingene før dem blir revet bort ifra deg, nå gleder jeg meg til og føle meg ren og pen for det hadde vært fælt og komt på årsmøte i helgen uten å få vasket seg.😂

 

I dag er det onsdag og gruppe i kveld, jeg gleder meg til og komme tilbake i gamet og gjøre det jeg elsker mest på denne jord❤️

 

På fredag har pappa bursdag så jeg må bruke fantasien og finne noe til han, kom med tips om dere har noe på lager til noen som har det meste og ikke minst er en mann 😁

 

Lyst og følge oss videre? 👇

Liker du denne bloggen? 👇

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg