Ett ekte smertehelvete

Dagen i dag har ikke vært av den gode sorten, jeg har hatt så store smerter at jeg trodde en stund jeg faktisk holdt på og gå ifra forstanden, jeg er ikke typen til og bruke smertestillende og tar paracet i nøden, i dag bønnfalte jeg tannlegen om å gi meg noe sterkere. 

I flere timer ble jeg sittende i tannlegestolen og drenere puss ifra den store betennelsen som er der, det er ikke ofte bedøvelsen overhode ikke gjør vondt fordi verken jeg har hatt i munnen i dag slår alt. Hadde jeg vært med mine fulle fem hadde jeg ikke lagt så rolig der og latt henne styre på som hun ville, ALT for og bli smertefri. Jeg gråt som ett barn. 

Nå har jeg fått en hestedose med penicillin og ber til alle makter om at dette skal virke fort som faen! jeg er en narkoman så jeg klarte og gråte til meg en eneste paralgin forte, den skal jeg bruke om smertene kommer tilbake i natt for jeg makter faktisk ikke en natt til slik som dette. Jeg er glad jeg har fri til torsdag og kan forhåpentligvis gå på jobb i god form! 

En ulykke kommer skjelden aleine sier dem, og i dag føler jeg at jeg har fått vel mye av smerter og vondter, armen verker etter vaksinen, ryggen og hoftene verker konstant og feberen kommer kastende over meg, jeg ligger og hakker tenner for så og plutselig føle meg varm igjen. 

 

Ikke akkurat den bursdagen vi planla, men noe har jeg klart og ordne allikevel! 

 

 

 

Lyst og følge oss videre? 👇

Liker du denne bloggen? 👇

 

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

 

8 kommentarer

Siste innlegg