En reise from hell

Dette føyer seg inni rekken over ting jeg aldri gjør igjen og forhåpentligvis slipper jeg også det. Reisen har vært ytterst ubehagelig og jeg har stønnet meg igjennom disse timene på båt.

 

Nå gleder jeg meg til og komme meg utav denne båten og hjem til en behagelig sofa og seng. Uansett hvordan man sitter i setene på båten så klarer man ikke å unngå og sitte på operasjonssåret 😩 

 

Takk gud for internett! Det har gjort at jeg innimellom faktisk har glemt meg bort i en krimserie ❤️

FOR en reise dette har vært! Det er helt vanvittig og faktisk være ferdig og være på vei tilbake til livet! ❤️

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg