En REAL støkk!

I dag mine kjære lesere fikk jeg meg en skikkelig kvepp da jeg gikk innpå rommet på dyrebutikken, der jeg har gått så mange ganger før men der den største slangen dem har der alltid har gjemt seg! 😬😳

I dag var den lys våken og fremme! Den var klar og det var ikke jeg 😂

 

 


Jeg rygga tilbake men det gikk fort over 😂

 

Jeg syns små slanger er eklere  en slike store som du vet hvor du har og ikke minst når den er bak ett tykt glass (forhåpentligvis😂)

 

 


En ting er iallfall sikkert! Jeg er en dyreelsker og kunne tilbringt hele dagen med å studere disse merkelige vesenene! 😍 hva hadde livet vært uten dyr? ❤️

 

Jeg har SÅÅÅ innigampen lyst på hund selv men tiden strekker ikke til og jeg er imot å skaffe seg en hund bare fordi man har lyst. Det er som å ha ett lite barn og det krever sitt, men en dag! ❤️

 

Dette har vært en veldig fin lørdag! Jeg gleder meg til fortsettelsen og jeg gleder meg til å komme hjem og faktisk føle at jeg kan ta helg på ekte ❤️😁 den største bonusen som finnes med å ha en jobb og gå til!

 

Håper dere har hatt en fin start på helga. 😁 

 

 

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg