En REAL møkkadag!

Du vet du har en dårlig dag når ting du vet du ville syns var morsomt overhode ikke er det, slike dager der alt bare føles tungt. En slik dag hadde jeg i går men heldigvis har jeg lært meg og ta slike dager for det dem faktisk er, dårlige dager som går over. 

Livet går opp og ned og man kan faktisk ikke forvente og ha det så bra som jeg har hatt det over lang tid, man må godta at livet er en karusell og at noen dager er tyngre enn andre. 

Jeg vet ikke hvor det kommer ifra men jeg er redd for og virke negativ, jeg vegrer meg for å dele på dårlige dager og føler meg nesten litt falsk når jeg kjenner på dette, jeg har lovet dere ærlighet og åpenhet alltid, men kjenner hvor vanskelig det er å skrive når man ikke er på topp. Jeg skal ta grep!

I dag må jeg pakke og stelle istand for i morgen reiser vi! de nye reglene satte ikke stopper for denne turen og i morgen setter vi oss i bilen og skal besøke familien på Sebastian sin side! vi gleder oss masse. Bergen here we come! ❤️❤️❤️

 

 

 

 

Lyst og følge oss videre? 👇

Liker du denne bloggen? 👇

 

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

 

2 kommentarer
    1. Velkommen til Bergen❣️❣️🎄🎼💫og ja alltid noen møkkadager og stryker de av kartet, nå bare nyte flotte byen💫🎼

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg