Ekte torsdagslykke!

Ekte torsdagslykke er når det kribler i magen når min kjære kommer hjem ifra jobb eller når jeg finner mange episoder av en bra serie og se på etter og ha bladd igjennom alle mulige apper som finnes. Ekte torsdagslykke er når man lengter etter senga for og bytte sted og ligge etter en hel dag på sofaen eller når man oppdager at maten smaker, bare pittelitt.❤️

Ekte torsdagslykke er når man oppdager at det er freddan i morra og at det snart er helg, mest av alt gleder jeg meg til og ikke være aleine. Ekte torsdagslykke er når det hagler inn med kommentarer og innspill ifra leserne mine og når jeg ser at det jeg deler betyr noe for noen der ute. Det gir meg vanvittig motivasjon til og bare fortsette og være meg og ikke bry meg om mennesker som ikke ønsker meg noe godt.❤️

Ekte torsdagslykke er når jeg kan ha lange samtaler med mennesker jeg ikke kjenner men som våger og ta kontakt med meg fordi jeg er så åpen om mine problemer, DET gir meg bare enda mer gøts til og fortsette og snakke om disse vanskelige tingene, ingenting i verden betyr noe så lenge noen der ute kjenner at ting er enklere etter å ha tittet innom denne bloggen, da er hele poenget med denne bloggen oppnådd og bestått.❤️

I kveld kjenner jeg på denne torsdagslykken! jeg er glad det er lenge imellom hver gang man er syk og bare kvinner meg opp til og møte en ny dag i morgen, forhåpentligvis pittelitt bedre en i dag. Med dette vil jeg ønske dere en deilig og fredfylt natt, takk for i dag og takk for styrken dere gir meg, uten dere hadde det ikke blitt noen blogg. ❤️

 

Lyst og følge oss videre? 👇

Liker du denne bloggen? 👇

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

4 kommentarer
    1. Heia, ser at bloggkongen på balkongen i Drammen har enda en gang misforstått bloggkonseptet. Din blogg er din personlige blogg, som de fleste andre bloggere har sin. Din blogg vet jeg er veldig bra å å lese for mange, du er ei tøff jente.

      Denne bloggkongen på balkongen sin blogg er bare rett og slet nedbrytende lesning, med sitt forvrengte bilde av muslimer, fremmedfrykt og politiker -forakt, og en og annen spinnvill konspirasjonsteori. Tror han har lært av sin helt, Donald Trump.

      Tro meg på det, av hans noen tusen lesere er det tre-fire, kanskje fem damer og en mann som heier på han. Alle vi andre synest det er festlig, komisk og underholdende patetiske innlegg. Alle vi andre, det er vi 92% av Norges befolkning som har vaksinert oss, som han kaller oss uvitende hodeløse høns 😉

      En annen sak er at karen er utrolig hårsår og lettfornærma.

      Så når du gleder deg til helgen, skal denne bloggkongen på balkongen, sammen med noen få andre middeladrende menn, tenne på koranen på torget i Drammen. Og han fryder seg som et lite barn som fant en eske fyrstikker.. 😉

      1. Tusen takk for støtten Bien, etter en måned med det samme oppgulpet og de samme nedrige kommentarene så blir det nesten for patetisk for min del. Han får styre med sitt og sin blogg og slutte og blande seg. Det han står for og det han skriver om er helt sykt at han får publisere på denne plattformen.

    2. Takk for dine lune kommentarer…
      forst0år at du har hatt flu.. men kom fdu deg i konfirmskjon

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg