Dumpet min bestevenn

Egentlig hadde jeg ikke tenkt og dele dette for jeg har prøvd så mange ganger før men på samme tid er det en ekstra motivasjon at flere vet om 😁 det er litt flaut og ikke klare det når det er publisert 😂

Dette har vært en lang prosess og ikke noe spontant valg tatt i øyeblikket, tanken har vært her i flere uker men først nå gjør jeg noe aktivt med denne uvanen. Jeg syns plutselig det er ekkelt og at det lukter fælt så man må smi mens jernet er varmt! ❤️

Jeg har røykt  siden jeg var 13år gammel, så etter 20år har jeg fått nok og har ikke røykt siden i går kl11 😁 og har faktisk ikke kjent røyk-sug siden.

 

Har dere tips til hvordan gjøre dette minst mulig smertefullt? 😂 legg gjerne igjen en kommentar ❤️


Liker du denne bloggen? 

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

11 kommentarer
    1. Vil hvertfall fraråde deg røykeplaster/tyggegummi så langt det lar seg gjøre. For det er også noe som er dyrt,avhengighetsskapende og usunt,men skjønner også hvis du må ha noe i overgangen.
      Mitt beste råd er å forberede deg på at det blir utrivelig i 2uker og at røyk vil kretse rundt i tankene dine før de etterhvert tar mindre og mindre plass. Puss tennene hvis suget blir sterkt og ta noen gode ryggøvelser når du kjenner at du bare må ha røyk,gjør alt for å holde ut litt til og litt til! Humøret vil ikke være særlig velvillig de første dagene så jeg tror bare at jo mer forberedt du er på 14dager med “uhygge” jo mer mentalt robust står du støtt i valget du har gjort.
      Hodepine var veldig sentralt for meg da jeg kuttet røyken. Det forsvant etter ei stund .
      LYKKE TIL! DU ER RÅ SOM PRØVER💪

      1. Ubehagelig er jeg klar for, tror jeg. Men tankene slår til hele tiden 😂 det er verst når jeg sitter i stua siden jeg er så vant med og strekke meg etter røyken her 😂
        2 uker skal jeg klare 👍
        Takk for støtte ❤️

    2. Gratulerer med bestemmelsen, og lykke til! 😊 Gled deg til du er over “suget” og vanen, og fyll livet med nye bestevenner! 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg