Dramatikken bare fortsetter …..

Og fortsetter og fortsetter…. 🙄
Når ikke en gang paralgin forte virker så er det faktisk ingenting som hjelper.😐

 

Dette har vært en smertefull natt og da jeg fikk vite at jeg ikke fikk time før halv ett i dag begynte jeg nesten og gråte. 😢

Heldigvis ble jeg ringt igjen og får komme inn halv 10 😤

 

 

Nå holder jeg ikke ut mer, NÅ må jeg få hjelp! Jeg makter ikke ett eneste minutt på denne måten lenger. Dramatisk som jeg er.

Tannverk er nok den verste smerten som finnes 😬

 

 

Lyst og følge oss videre? 👇

Liker du denne bloggen? 👇

 

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

4 kommentarer
    1. Når jeg leser dette håper jeg virkelig du har fått hjelp. Ønsker deg en så god dag som mulig tross tannverk og smerter.

    2. Dette høres helt forferdelig ut.
      Det må da være noe som kan gjøres.
      Håper inderlig at du fikk hjelp.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg