Dickpics er ett overgrep

Hva er det egentlig som sviver på mennesker som velger og ta bilde av utstyret sitt og sende til vilt fremmende mennesker man aldri har snakket med før? hva er det som skjer med romantikken, flørtingen og datingen? jeg kjenner bare at jeg er så glad for at jeg selv ikke er singel og at jeg slipper og forholde meg til dagens dating (om det er slik den foregår). 

Det MÅ være så vanskelig! når det første man ser av mannfolket er pikken, før man en gang har sett ansiktet. Har menn misforstått oss kvinner helt? jeg kjenner ingen som faktisk liker disse bildene, det er avskyelig og ekkelt og det føles som ett overgrep hver gang man åpner en melding og hele stasen vises på skjermen, skjerp dere litt!

Nå har jeg åpne profiler på de fleste SOME, jeg har vel en del av skylden selv siden hvem som helst kan sende meg snapper, for det er der det hele foregår, disse bildene som forsvinner etter en viss mengde sekunder, dem blir borte for alltid….. tror man.

 

 

 

 

Det er SÅ fristende og bare ta skjermbilde og true hver enkelt med å dele det med resten av verden, det tenker jeg at mannfolk som sender slikt helt uoppfordret faktisk fortjener og bli truet med. Jeg kjenner at jeg blir kvalm og forbanna rett og slett, langt ifra kåt og keen som jeg mistenker var meningen.

NEI til dickpicks, jeg bekymrer meg for den yngre generasjonen om dette er oppfatningen av hva som er greit, det er faktisk seksuell trakassering når man mottar slike ting ifra vilt fremmede menn. Jeg forstår at det er en spennende tanke at mottakeren sitter og ser på pikken din idet du sender bildet, jeg forstår at det er spennende men beklager og måtte meddele dette, det er bare ekkelt og så forferdelig avstøtende…. Ikke er nakne menn noe særlig vakkert heller… Spesielt menn man aldri har møtt før og som man aldri før har snakket med. Usj…. 🥵

 

 

Lyst og følge oss videre? 👇

Liker du denne bloggen? 👇

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

2 kommentarer
    1. Veldig bra at du kaller det overgrep. Ting bagatelliseres, og det liker jeg ikke.

      Jeg får med en gang “det er ikke overgrep” når jeg gjenforteller egenopplevelser.

      Det var visst ikke og oppleve et overgrep å ta med en fremmed mann i mopedbilen min (ville være snill og kjøre han hjem) en gang som plutselig tar hånda si mot buksa mi mens jeg konsentrerer meg om trafikken og……………. Jeg prøver og få han til å slutte, for det var forferdelig. Jeg mener det var et overgrep.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg