Dette blir spennende!

I går ble jeg kontaktet av Leif ifra Metalheads Against Bullying om jeg ønsket og være med på ett spennende prosjekt! de har dratt igang en snapchatkonto og ønsker at jeg skal være med på dette! jeg har lite erfaring med snapchat men tenker at dette er en sak jeg ønsker og støtte siden jeg selv har gått igjennom mobbingens tortur og har kjent dette på kroppen. På lørdag skal jeg altså stå for snappingen! kontoen på snapchat heter: mab.est2015 

Om dere har lyst å se meg enten drite meg ut eller gjøre en ok jobb så er det bare å legge til denne snappen asap 🙂 Her er gruppa til Metalheads på facebook: https://www.facebook.com/groups/metalheadsagainstbullying/

Jeg var så heldig og få møte Leif og hans gjeng på Gol og jeg må si disse menneskene gjor inntrykk i både hva dem jobber for og står for! jeg tror at både utseendet til Leifen selv og jobben dem gjør kan endre hverdagen til mange som opplever mobbingen på kroppen og gi håp til oss som selv har opplevd dette om at det faktisk blir tatt tak i og gjort noe med, det har blitt viktig for meg etter at jeg merket ettervirkningene av mobbingen selv i voksen alder og det varmer hjertet mitt å se at noen brenner for dette og for å endre situasjonen for mange barn og unge der ute. Mobbing ødelegger liv. 

Om lille jeg kan gjøre noe for denne saken så er det klart jeg er med på laget selvom jeg er teknisk underutviklet og ikke har peiling på hvordan jeg skal ta tak i dette prosjektet, dere får følge med og se hvordan dette ender 😉 

Nu kjør vi folkens!

 

Her er gruppa dere ikke vil gå glipp av!

Jeg har oppdatert gruppa jeg har til bloggen på Facebook! Her vil jeg poste alle nye innlegg slik at det blir lettere og følge med! Meld dere gjerne inni denne gruppa ved å klikke på linken! ❤️https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg