Dette blir en tung dag

Dagen har kommet og vi skal snu snutene hjemover igjen ❤️ Aldri har jeg gruet meg så jævli til å reise hjem, det pleier og være godt og komme hjem men denne gangen har båtturen med hurtigbåten aldri fristet mindre 😂 

 

Natten har vært slik nettene er for tiden, ganske så smertefulle og lite med kvalitetssøvn men hver eneste dag ser jeg en ørliten forskjell i positiv retning ❤️

 

Jeg vet at dette vil ta tid og akter denne gangen og lytte til kroppen og ikke forhaste noe som helst, når man er såpass lite mobil som jeg er nå innser man sine egne begrensninger for og si det slik. 😁

Send meg positive vibber, det tror jeg at jeg trenger i dag ❤️

Lyst og følge oss videre? 👇

Liker du denne bloggen? 👇

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

6 kommentarer
    1. God tur hjem ! Kanskje hjemreisa går bedre enn du frykter ! Ønsker dere god tur, masse styrke og godt mot og litt svart humor hvis det trengs 👍🥰👍🥰😀

    2. Lykke til med opptrening og en ny hverdag uten plater og skruer i ryggen. Det går seg nok til! Tenk nå er du ferdig med det du gruet deg så til! Nå må alt bli bedre framover. Jeg heier på deg, og det gjør nok mange andre også. 🤗😍🥰

    3. God tur heimover!
      Alle gode ønsker til deg og reisefølget ditt/ din kjære (?). Lykke til med alt i dagane som kjem.
      Eg sender deg mange gode vibbar, styrke og mot, Monica.🧡🍀🐞🤞

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg