Det store mysteriet er løst!

I dag mine damer og herrer er mysteriet om det forsvinnende jobbkortet mitt herved oppklart og jeg fant det til slutt inni en genser som var til vask!😁😂

 

Dette mysteriet ble starten på denne oppryddingen vi har hatt og vi har bokstaveligtalt leita overALT!😳 når vi startet denne letingen fant vi ut hva som befinner seg i alle skapene våres og vi tok ett real grep for og rydde opp og få orden også der.👍


Med andre ord så ble faktisk denne letingen en bra ting, og kortet kom til rette når oppryddingen nesten er ferdig, positive ting dukker opp der man minst venter det og nå sitter jeg og nyter leiligheten før den blir rotete igjen. 😂

 

Noe av det verste jeg vet er å miste slike viktige ting men jeg har hele tiden vært sikker på at det er i heimen, det er noe med følelsen inni deg når du oppdager at du har mistet noe, får man panikk så er det mistet og tapt, beholder man roen så vet man at det er like i nærheten, en intuisjon som ligger latent i oss. Nå har min kjære komt hjem ifra jobb og vi er klar for og nyte denne mandagskvelden sammen og vite at kortet har komt til rette og at alt vil løse seg til slutt. For en deilig tvist på dette forsvinnende kortet!😁

 

Når enden er god er allting godt. 

 

 

 

Lyst og følge oss videre? 👇

Liker du denne bloggen? 👇

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

 

 

4 kommentarer
    1. He he, ja det som ikke er stjelt eller brent kommer gjerne til rette tilslutt. Jeg hørte om ei lappeteknikksyerske som hadde storopprydding i stoffene sine, og fant fotoapparatet sitt som hadde vært borte i fire år 😄. Så flinke der er til å rydde og komme ajour med det dere planlegger 👍🥰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg