Det er helg!

Reklame | Ellos

Sannelig er det helg igjen! Og etter denne uka jeg har hatt så kan den ikke annet en å bli bra den også. Min kjære har jobbet denne uka, og har enda en friuke neste uke så da får jeg ha han hjemme litt til, og det ser jeg frem til! Vi har mye å fikse her så jeg satser på at vi får gjort mest mulig denne uka som kommer, så vi er klare for vinduskift her i August. Dette blir ett storprosjekt, så vi må på samme tid tømme hele huset for boss og ting vi skal kaste, siden vi leiger container for de dagene dem er her og jobber. Det samler seg opp både på loft og kjeller så det blir godt å få tømme det skikkelig.

Jeg har ikke store planene for denne helgen som ligger foran oss, men rent erfaringsmessig så bruker den å fylle seg opp etterhvert, og jeg husker ikke sist vi kjedet oss en helg :). Jeg må iallefall få satt igang her og slutte å se tv isteden for å fikse ting rundt meg! Dramaet på tv-en er farlige greier, for man faller inni tanketomme programmer og blir sittende.

Kaffen er klar og jeg har startet denne deilige Fredagen <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg