Det er heeeeeeelt krise!

 

TOM for ord!😳 er det mulig liksom? sist gang jeg prøvde den på såg det mye lysere ut og jeg øynet ett håp om å kunne dekke over glipset som jeg ikke klarer og få igjen, men i dag på andre gangs prøving så ser det virkelig mørkt ut for meg og brudekjolen. Håpet er at noen er flinke til slike ting og som gir meg en hjelpende hånd, det trengs.🤞🤞

Jeg har tross alt gått opp 26kg så jeg fatter egentlig ikke hva jeg tenkte på i utgangspunktet…..😳 Jaja… klærne til min kjære er i orden, next på lista blir og finne en løsning til meg selv.😂 Jeg føler meg litt som en tøffing med det arret på ryggen, for meg er det bare ett fysisk bevis på det jeg har vært igjennom. ❤️

 

Lyst og følge oss videre? 👇

Liker du denne bloggen? 👇

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

6 kommentarer
    1. Men – har dette skjedd på de siste 3 dagene? Håper du får noen sømkyndige til å hjelpe deg, hvis det er nok stoff. Lykke til ❤

      1. Jeg regner med at jeg har sett feil da jeg prøvde den aleine første gangen. Jeg nekter og tro at jeg har gått opp i vekt på disse dagene 😂
        Jeg søker nå etter en erstatter om det ikke går og sy 👍

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg