Det er FREDDAN folkens!

I skrivende stund sitter jeg på kontoret vi laga i går og kjenner på sommerfuglene som flagrer i magen, det er fredag og min kjære har sin siste dag på jobben før sommerferie i hele 4 uker. Jeg tenker at det er dette som er ekte lykke! det handler ikke om disse store tingene men disse små øyeblikkene av blaff av ekstrem lykke. 

Lykke er ett smil du ikke forventet på gata som endrer en dårlig dag eller når noen sier noe du virkelig tar til deg, lykken kommer ikke av penger eller materielle ting men den ligger inni deg og gir deg små kick der man føler seg ekstatisk lykkelig. Lykke er heller ikke noe man skal føle konstant men noe man jobber for og få føle igjen.

Å føle på ekte lykke er en av disse tingene som driver en fremover, selv på dårlige dager husker man disse blaffene av ekte glede og man vet at om man jobber seg igjennom det dårlige vil man kunne oppleve den igjen, på mange måter er gleden som en rus.

Jeg gleder meg til og leve dette livet og føle på mange slike øyeblikk av ekstatisk glede over noe så lite som og få lov og våkne rusfri i min egen seng og ta fatt på en deilig fredag sittende og skrive til dere.

Ha en fantastisk start på denne fredagen kjære lesere!

 

Her er gruppa dere ikke vil gå glipp av!

Om dere liker denne bloggen og har lyst og følge med videre så har jeg laget en gruppe til bloggen der jeg poster alle nye innlegg og små overaskelser! meld dere inn via linken her og vær med meg videre i denne rusfrie tilværelsen!  ❤️https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg