Den magiske hula vår! –

Jeg vet ikke helt men jeg tror at hjemmet mitt betyr mer en for folk flest, dem som er vant med å ha ett stabilt hjem over tid setter ikke like stor pris på denne stabiliteten og tryggheten dette gir, jeg vet ikke men det føles slik.❤️ Jeg har bodd på 20 forskjellige steder, og helt ifra jeg var liten har jeg alltid visst at det hjemmet jeg var i ikke ville bli permanent, man klarer ikke å knytte seg til plasser når man har i bakhodet at det bare er midlertidig. ❤️ Når man blir flyttet rundt såpass mange ganger ifra start får man ikke denne følelsen av ett ekte hjem, men vi har vært så heldige og få skapt ett slikt som voksne. Dette er mitt første hjem, på ekte.❤️

 

 

 

 

Nå som vi begge er så heldige å ha fast jobb er det noe magisk med å komme hjem, legge seg på sofaen og nyte kveldene sammen, det er påfylling rett og slett. ❤️Først når man er i fast jobb setter man pris på hjemmet på ekte, når man er sliten etter en vakt og bare kan hente seg innigjen i heimen man har skapt helt selv. Vi har fått hektiske liv vi to, det har gått ifra ingenting til alt på kort tid og livet har blitt rikt på mange måter, vi har vært griseheldige! rett og slett! Hjemmet våres fungerer som både kontor, ett sted for avslapning og for hardt arbeid for her har det jammen skjedd saker og leiligheten ligner ikke en gang på slik den så ut😁

 

 

 

 

. Vi har lagt hele sjelen i dette stedet og her har vi blitt rusfrie sammen. Nå skal vi bli kone og mann! vi skal gifte oss og gjør alle forberedelser her i hula våres sammen, endelig ser livet ut til og bli vanvittig bra! hvem hadde trodd det for bare 2 og ett halvt år siden, tilfeldigheter (som jeg ikke tror på) og masse flax har ført oss hit og vi ønsker å vise andre at det umulige faktisk er mulig, det tar bare litt mer tid.❤️

 

 

Alt dette har vist meg at så lenge vi jobber sammen mot målene vi setter oss kan vi oppnå akkurat det vi drømmer om, at om man bare gjør så godt man kan er det faktisk godt nok og at om vi klarer, så klarer faktisk alle det så lenge man er villig til og legge inn arbeidet for og få det godt.

Med dette vil vi ønske dere en god kveld! en liten hilsen ifra den magiske hula våres. ❤️

 

 

 

 

 

Lyst og følge oss videre? 👇

Liker du denne bloggen? 👇

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

2 kommentarer
    1. Det er viktig med et hjem å feste røtter. Ikke ofte jeg har tid å skrive komment men det gleder hver gang man leser hvor bra det går.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg