DA er denne helga redda!

Ååååå kjære gode lesere! så sliten det er mulig og være og samtidig føle seg bra! ❤️

 

Jeg er ferdig på jobb for denne uka og har hatt tre vakter på rad for første gang siden oppstart, jeg trives så vanvittig godt med både arbeidsoppgaver og det sosiale og kunne ikke vært mer heldig! jeg ser på dette som en unik mulighet! ❤️❤️❤️

 

 

 

Jeg har akkurat komt inn dørene hjemme og inntatt en helt enkel og ukomplisert middag! jeg har jo endret livsstilen min fullstendig dette året men en gang i uka unner jeg meg en skikkelig usunn middag, i dag smakte det ekstra godt siden jeg har holdt meg unna slike saker en stund. Jeg har kuttet all snop og brus med sukker i og føler at jeg er så godt i gang, en dag i uka er slikt greit. 

 

I morgen er det fastelavn og min kjære tok styringen på butikken i dag, han fikk plutselig for seg at dette er noe vi må feire så nå er boller, syltetøy og krem kjøpt inn til morgendagen. Feires alt som feires kan, ikke sant? 😁

 

 

 

I kveld blir det filmkveld på oss to i stua også får jeg ta mer aktive ting i morgen, jeg er faktisk ganske så sliten etter uka som har vært, jeg går med smerter i ryggen og tenker at det er veldig greit å ha det vondt akkurat nå før operasjon, slik blir jeg mer bestemt på valget om å faktisk gjennomføre dette. Jo mer smerter nå den kommende uka, jo mer klarere blir jeg for og få metallet i ryggen ut slik at jeg kan starte livet mitt for alvor! 

 

Takk for at jeg får dele hverdagen min med dere, dere betyr mer enn dere tror. Stor klem! ❤️

 

 

Lyst og følge oss videre? 👇

Liker du denne bloggen? 👇

 

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

4 kommentarer
    1. Det så skikkelig digg ut!
      Kos dere med boller i dag . Her har jeg satt en bolledeig så får vi se hvordan den hever(like spennende hver gang)
      Klem🤗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg