Bursdagsfeiring av min kjære!

 

 

Dagen har ikke blitt den jeg planla men jeg har klart og karret frem noen ting til min kjære! jeg har kjøpt ørepropper til han og kjøpte ferdiglaget ostekake! 🤩

 

 

 

Benyttet meg av kriseløsning, jeg er rett og slett ikke istand til og gjøre noe i dag.

 

Planene var egentlig og lage kake selv og middag til han kom hjem men jeg ligger strak ut og har ikke hatt så vondt siden jeg knakk ryggen rett av, jeg er ikke typen til og vise smerter, jeg pleier og bite det i meg men når det kommer til tannverk så er det faktisk den verste smerten som finnes. På tross vondter overalt tror jeg min kjære har hatt en fin dag allikevel! jeg publiserte at han har bursdag på bloggen og han har gått med en lykkefølelse i hele dag over alle gratulasjonene han har fått 🥳😁❤️

 

 

Bursdagsbarnet har fått det han ønsket seg.

 

Leserene våres betyr mye for oss!❤️ det føles rart og si det men jeg har blitt glad i mange av dere, på tross av at jeg ikke kjenner dere, dere er med meg i hverdagen både på gode og vonde dager og det gjør noe med meg med den massive støtten dere gir meg, jeg får troen på at det faktisk er mulig, at alt er mulig. ❤️

 

 

Lyst og følge oss videre? 👇

Liker du denne bloggen? 👇

 

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

10 kommentarer

Siste innlegg