Bråvåkning!

Lå her så fredelig og rolig og sov så tungt da jeg bråvåknet av min kjære med telefon ifra bakeren på Bryggja, jeg har laga meg en skikkelig uvane der jeg våkner før fuglene fiser og sovner altfor tidlig på sofaen som er usedvanlig deilig etter en tung dag. Så nå har vi vært rundt med en kasse med boller og fått testet bilen enda mer på nysnø og nullføre, og han inponerer meg stadig! det beste kjøpet jeg noensinne har gjort! 

Det har vært en lang dag og mye tyngre enn forventet så jeg regner med at kvelden blir både ung og kort her i stua! jeg kjenner meg bare ikke i form og er kjempelei av å være dødstrøtt hele døgnet, jeg føler jeg gjesper og bærer meg over at jeg er trøtt konstant! jeg får skylde på været og satse på at morgendagen blir bedre på alle måter 🙂 

Den siste tiden har inneholdt så mange ulike ting som tar tid og ta innover seg, jeg merker jeg er tung i kroppen og hodet vil ikke helt følge med og slik typisk feeling når jeg har tatt meg for hardt ut! skal ikke være bare bare når man står i situasjoner man ellers ville flyktet i pausene som rusen ga, og nå må faktisk stå beint opp og ned og håndtere det uten fluktalternativet. Såååå mange ganger hadde jeg valgt den enkle veien om det ikke hadde vært for at tankene mine er endret og disse kjappe løsningene ikke lenger fungerer for meg, sååå mange ganger overasker rusfriheten meg som når jeg er ferdig med en situasjon jeg vet jeg ville drukket og faktisk trer utav den uten å en gang tenke tanken! da føler jeg at jeg har komt på riktig plass mentalt. Det er disse små øyeblikkene der man innser at man har endret seg fullstendig, da føler man mestring da! 

Livet er forunderlig på alle måter og menneskets evne til å endre seg fullstendig både i tankemønster, mentalt og i vaner forundrer meg stadig. Tenk om jeg bare kunne visst at det var mulig før? hadde jeg tatt valget før om jeg visste dette? 

Jeg tror faktisk ikke det fordi vi mennesker er så forbanna sta og står på vårt uansett hva andre sier til oss 😉 

 

 

Her er gruppa dere ikke vil gå glipp av!

Jeg har oppdatert gruppa jeg har til bloggen på Facebook! Her vil jeg poste alle nye innlegg slik at det blir lettere og følge med! Meld dere gjerne inni denne gruppa ved 

å klikke på linken! ❤️https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg