Borte bra men hjemme …..?

Vi har skapt helgemagi sammen med mormor og besten i helgen og kosa oss ifra start til slutt.❤️ Vi har kosa oss så mye at vi faktisk har blitt liggende strak ut på sofaen siden vi kom hjem.😂 Tanken har streifet meg at vi har fått gamle sjeler i denne prosessen og ligner mer ett gammelt ektepar enn de ungfolene vi er. 😂

Den tradisjonsrike bingoen utgår for oss i kveld for nå samler vi bare krefter, uka som kommer blir brutal og den starter allerede tidlig i morgen tidlig. Jeg kan ikke røpe noe ennå men jeg kan si at dette blir den mest hektiske uka på lenge! ❤️

Jeg kan ikke si at jeg har sluttet og røyke men at jeg er godt igang på andre døgnet mitt og det går faktisk overaskende bra, jeg er klar for ubehaget som vil komme og har sikret meg både nikotinplaster og tyggis som er innkjøpt på forhånd. Jeg satser på at også dette går fint, som alt annet i livet har en tendens og gjøre. Om en uke eller to håper jeg at jeg kan si at jeg har sluttet og røyke, men akkurat nå har jeg klart og holde meg uten enn så lenge. 

Nå skal jeg bare nyte resten av denne søndagen, legge meg med boka mi og høre på vinden og regnet som raser utenfor, det er godt og være inne på slike dager. ❤️

Dette har vært en fantastisk helg! ❤️ og det er synd at også alle gode ting har en ende, jeg tar med meg masse ting ifra denne uka som har gått og forsøker og gjøre uka som kommer enda bedre. Jeg håper dere har hatt en fin helg kjære lesere, stor klem ifra oss til dere. ❤️

 

Liker du denne bloggen? 

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

2 kommentarer
    1. Merkelig det der, vi bruker også tidvis å spille bingo, hahaha.. men røyken legger jeg nok aldri fra meg, noe skal jeg ha igjen etter å ha fått så mye annet på avstand. En sørgelighet i mitt liv er st venner ig familie som har sluttet å røyke blir syke, jeg synes det er helt merkelig, for da snakker vi enten kols eller kreft. Ikke bare vil jeg ikke slutte å røyke, men jeg tør rett og slett ikke. Lykke til, du er tøff synes jeg 👍🏾

      1. Håper jeg slipper å bli syk når jeg først (kanskje) klarer og slutte.
        Jeg har tenkt samme tanke hele tiden selv, at når jeg har klart så mye så skal jeg ha røyken min. Det har endret seg den siste tiden og plutselig ble jeg motivert for og slutte, håper bare det varer denne gangen 😂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg