bloggeksplosjon!

Bloggen har eksplodert i dag og det er med skrekkblandet fryd jeg ser at hele 717 mennesker har tatt turen innom og kan lese alt om livet mitt i dag, det var jo dette jeg ba om men det er litt skummelt uansett. Jeg ønsker å nå ut til alle og enhver som kan få glede av og lese hvordan livet kan være på både godt og vondt! nå begynner bloggen og vokse og jeg er veldig veldig glad for alle kommentarer og alle dem som kontakter meg! det er godt og skummelt og være meg i dag 😉

Formen min som har vært helt nedi kjelleren er på vei opp! jeg er ikke syk lenger og kjenner på at energien kommer sakte men sikkert tilbake og i dag har jeg brukt den på og hente MASSE saker ifra ei dame med ett hjerte av gull! masse ting jeg kan gi videre til noen som behøver det! nå er bagasjen stappfull og jeg kan ha mitt eget bagasjesalg med gratisvarer selvsagt. Tenk og være så heldig!

Jeg har hentet min kjære på jobb i dag noe som skiller seg ifra alle andre dager, da han sitter på med noen andre til og fra jobb og har egentlig bare kosa meg i denne tilværelsen hjemme, jeg nyter mitt eget selskap og finner roen på en helt ny måte! jeg har alltid hatet og være aleine og har klart meg svært dårlig de gangene jeg har vært nødt til det så å lære seg og være aleine var en av disse store tingene jeg ønsket og lære meg! 

Sakte men sikkert klarer jeg å nærme meg perioder i livet jeg har vært livredd for å grave i, og det føles som jeg hver eneste dag kommer ett skritt nærmere. Jeg aner ikke hva målet mitt med all denne granskingen av fortiden er ennå, men jeg føler at det gjør godt hver gang jeg kan si meg ferdig med noe, og å dele er den beste medisinen for meg, uten den hadde jeg nok lagt nede for telling med angst igjen.

Når jeg først klarer og være fullstendig åpen og ærlig om ting som gir meg ubehag å snakke om, og det blir motatt som i dag, DA er jeg ikke lenger redd for og dele. Det er dere som gjør dette for meg, måten jeg blir møtt på gjør at jeg føler at jeg kan nærme meg disse tingene og jeg vet jeg er sterk nok!
Fortsett og del bloggen folkens <3 

 

 

Her er gruppa dere ikke vil gå glipp av!

Jeg har oppdatert gruppa jeg har til bloggen på Facebook! Her vil jeg poste alle nye innlegg slik at det blir lettere og følge med! Meld dere gjerne inni denne gruppa ved å klikke på linken! ❤️https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg