Beklager Bunny

 

 

 

 

Du ba om en offentlig unnskyldning og her kommer den.

Vi har hatt en pågående feide oss imellom og begge har skrevet ting vi ikke burde.

Jeg har de siste dagene oppdaget at det hele aldri har handlet om deg eller noe du har sagt men gamle ting som ble trigget.

Jeg burde tenkt meg om, jeg burde ha tenkt over hvorfor jeg ble så trigget istedenfor å reagert med å kalle deg en mobber, det finnes ingen unnskyldninger for å kalle noen noe så alvorlig.

Nå prøver jeg ikke å bortforklare mine dumme valg av ord, jeg står for det jeg har gjort, sagt og skrevet om deg og tar det hele og fulle ansvaret for det men jeg har funnet ut at når jeg følte at du påla meg egenskaper jeg ikke kjente meg igjen i så rørte du ved noe som jeg har opplevd før med noen andre, jeg følte meg urettferdig behandlet og reagerte i affekt.

Jeg tok rett og slett alt du skrev i verste mening og jeg har brukt en del tid på og finne utav hvorfor det ble som det ble, jeg er ellers ikke slik at jeg fyrer meg opp på denne måten og det beklager jeg. 🌹

Hele mitt liv har alle snakket om meg som om dem kjenner meg og jeg har aldri hatt muligheten til å heve min egen stemme og gjort noe med det. Jeg beklager for at det gikk utover deg som jeg ikke en gang kjenner.🌹

 

⭐️

 

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

4 kommentarer
    1. Ahh.. Så ekstremt hyggelig å se at dere har skværet opp! Vi, som bloggere, er jo så langt i fra oppe av bølgedalen, så vi trenger mer enn noen gang å holde sammen, og å bygge hverandre opp ist.for å bryte hverandre ned 🤗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg