Jeg føler meg så dum! I morgen skal jeg gjøre alt bedre

God kveld kjære lesere!❤️😁

I dag har jeg hatt litt startproblemer og gjør som veldig mange andre jeg kjenner, jeg skaper problemer i mitt eget hode og overtenker ting og rett og slett plager meg selv med grubling som faktisk ikke fører til noe konstruktivt!😳

 Alt endret seg idet min kjære kom inn døra hjemme og etter at jeg har vært på gruppe og tømt hodet litt, problemene jeg nå har er så små og ubetydelige at dem ikke en gang er verdt oppstyret en gang! vi blir jo gift uansett hvor mye jeg plager meg selv med krav og mål jeg aldri vil nå, jeg får mannen i mitt liv så hva stresser jeg med? 😂 Jeg er nok ikke aleine om å være en krisetenker, den tror jeg mange kan kjenne seg igjen i og nå gleder jeg meg til og komme i gang med jobb igjen før jeg går på veggene eller skaper mer problemer som faktisk ikke finnes!😂

 

I kveld slo det meg at vi fortsatt er

Rusfrie✔️

Har ett relativt bra liv✔️

Trives med det vi gjør og ikke minst skaper fremtiden sammen!✔️

Hvor dum jeg har vært i dag… i morgen skal jeg gjøre opp for meg og gripe hver eneste dag som om det er den siste, livet er for kort til og kaste bort på unødvendige bekymringer over ting som sikkert ikke en gang vil skje.😁 Jeg føler meg rett og slett som ett nytt og litt lettere menneske og da snakker jeg ikke om vekta 😂 den har jeg gitt opp for lenge siden.

Ha en super avslutning på denne onsdagen kjære ❤️ Stor klem 🌹

 

Den nye meningen med livet

Lyst og følge oss videre? 👇

Liker du denne bloggen? 👇

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

 

 

Kalde føtter – Bryllupsplanlegging er ikke for pyser

I dag kommer følelsen snikende igjen, følelsen som faktisk førte til at vi avlyste det vi i utgangspunktet tenkte skulle være ett stort og storslått bryllup.😳 Denne følelsen av å ikke ha kontroll og være så langt ute og sykle at jeg faktisk ikke har ord, jeg tror at det har noe med diagnosen jeg akkurat har fått men jeg har alltid hatt store problemer med slike ting, slik organisering av ting jeg ikke kan se for meg!😳

 

Jeg klarer ikke å se for meg bryllupet våres, jeg aner ikke hvor mange som kommer eller hvordan maten ser ut, jeg aner ikke hvordan disse menyene visuelt faktisk ser ut og da mister jeg fullstendig engasjementet og denne iveren etter å få i stand noe. Jeg ser bare mange fine ord, jeg ser bare rabbel og jeg ser ikke resultatet. Det gir meg kalde føtter, at jeg ikke klarer og engasjere meg i noe som er så viktig og jeg føler meg mislykket når ikke en gang og plukke ut maten som skal stå på bordet på våres viktigste dag en gang kan få meg til og skjerpe meg.😳

 

Jeg har gått igjennom menyer som tilbys i dag og kjenner bare hvordan motivasjonen suges utav meg idet jeg innser at jeg aldri i verden kommer til og finne gnisten til og faktisk gjøre noe for og sette istand våres eget bryllup. Våres eget bryllup liksom! 😳

 

Jeg er kjempeflink! jeg er kjempeflink på ting jeg er flink til, men alt annet bare sklir fullstendig ut når det kommer til meg, om jeg ikke kan se det ferdige resultatet i hodet med det samme jeg starter så mister jeg rett og slett hele fiffen. Jeg har klart og mestret mye i livet og har skapt mye jeg er stolt over men når det kommer til enkelte ting så klarer jeg ikke å holde fokuset for fem flate øre.😞

 

 

Jeg har akkurat fått en diagnose som har gjort at mange brikker har falt på plass, men en slik diagnose gir svarene på at jeg faktisk bare er sånn også, og jeg vet ikke om jeg klarer og slå meg til ro med denne tanken.

At jeg bare er skapt slik at om jeg ikke er sikker på at jeg vil lykkes med noe bare gir opp med det samme jeg ser at det ikke er mulig, at jeg vil være ett menneske som vil gå glipp av mange muligheter fordi jeg er bygd opp slik at jeg ikke yter når jeg ser at ting ikke vil bli perfekt. Jeg aner ikke hvordan jeg skal forklare det på andre måter men jeg kjenner at jeg blir tommere og tommere jo mer jeg prøver og være ett menneske jeg tydeligvis ikke er.

 

 

Jeg prøver virkelig og holde fokuset, jeg fysisk holder meg fast for og klare og bestemme meg, men jeg innser at jeg faktisk ikke er i stand til og sette meg ned og skape orden i disse tankene om den viktigste dagen i vårt liv, og det er kanskje en grunn til.

 

 

Kanskje jeg har funnet svare på hvorfor jeg er så rastløs, så utålmodig, så perfeksjonist at om ting ikke blir perfekt så driter jeg i det, kanskje det bare er denne diagnosen, denne ADHD’en som alle andre har men som jeg aldri trodde jeg ville ha selv, kanskje jeg bare er skrudd slik sammen og kanskje jeg bare trenger litt hjelp til og visualisere dette slik at jeg ser resultatene og ikke trenger og få ting perfekt for og være fornøgd, kanskje det er håp for også meg.❤️

 

 

Lyst og følge oss videre? 👇

Liker du denne bloggen? 👇

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

Åpen og ærlig selv når alt er dritt

God morgen kjære lesere!❤️

Slutten på gårsdagen ble ganske så sur og grinete men i dag er en ny dag med nye muligheter, i morgen starter livet for fullt og jeg skal i jobb igjen! 😁 feberen er borte men jeg føler meg overhode ikke som meg selv ennå, jeg håper at dette kan gi meg kickstarten og at dette blir begynnelsen på og bli frisk igjen. Jeg er kjempelei av å være hjemme, kjempelei av og være syk og får snart liggesår av og ligge på det samme stedet over så lang tid.😂

I dag har vi etterverngruppe som alltid på onsdager og jeg skal prøve og ringe rundt til forskjellige ang bryllupet, energien min er helt nedi kjelleren men noe bra må komme utav denne dagen. ❤️ Noen kaller dette en syteblogg og det er akkurat det jeg føler den er akkurat nå, men så valgte jeg og skape en blogg om livet og livet går sannelig opp og ned og jeg tenker ikke å pynte på sannheten.

I perioder er livet litt dritt men om det å ha influensa er det eneste jeg har og klage på så har jeg det faktisk ganske så greit i forhold til hvordan livet så ut før. 😁 Man går ikke rundt og er kronisk lykkelig hele tiden, det finnes oppturer og nedturer og noen ganger skjer det ting som påvirker en, jeg har valgt og være åpen og ærlig og tenker og fortsette og dele denne reisen med dere, uten filter.

Nå skal jeg prøve og gjøre denne onsdagen bra, men jeg kan faktisk ikke love at den blir det, og om den blir dårlig så vil dere finne det ut. ❤️

 

 

Lyst og følge oss videre? 👇

Liker du denne bloggen? 👇

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

Helt ærlig – Dritdårlig stemning

Jeg kunne så ønsket at jeg kunne sittet her og fortalt om den fine dagen, om alt vi har opplevd men det kan jeg faktisk ikke. 17.mai feiringene har blitt avlyst de siste årene på grunn av korona og denne 17.mai har vi selv avlyst på grunn av sykdom. Vi har hatt sykdom i hus i flere uker nå og jeg kjenner at jeg begynner å bli skikkelig lei! er det lov og si uten å være sytete?

Jeg er ikke skapt til og bli liggende og kjenner at alle celler i hele kroppen så sårt ønsker å klare og gjøre noe, jeg begynte nesten og gråte da jeg ikke klarte og varme opp risgrøten tidligere, ikke en gang det klarte jeg liksom 😂 Når man prøver og gjøre noe så krøller alt seg og det blir dårlig stemning i heimen, egentlig er jeg ingen negativ person men når jeg blir syk så blir jeg skikkelig lettantennelig og amper. Min kjære ligger i sengen langflat og jeg har inntatt sofaen for dagen, vi har rett og slett sløvet bort hele dagen og har faktisk ikke krefter til og gjøre stort annet.

 

Det er liksom ikke bare at jeg er syk men jeg er faktisk nyoperert også og stillstand er ikke noe positivt for helbredelsen og restitusjonen, jeg kjenner at denne influensaen kom på helt feil tidspunkt! 😞 ja i kveld er jeg egentlig bare oppgitt, skuffet og lei meg for at jeg ikke fungerer slik jeg skal.

Det er på tide og finne senga og bare sove bort alt agget jeg nå kjenner på, jeg går til sengs med den samme tanken som jeg har hatt hele uka, at jeg håper at jeg er bedre i morgen, gamla tenker på senga kl19 på kvelden på 17.mai. Hadde noen sagt det til meg for noen år siden så hadde jeg aldri i verden trodd dem. 😂

 

Lyst og følge oss videre? 👇

Liker du denne bloggen? 👇

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

Overhode ingen frisk 17.mai

I dag har jeg gjort alt i min makt for og holde fasaden og holdt meg selv sammen for og få være med tantebarna mine i det minste en liten stund, nå har vi vært i folkehavet ute men det gikk ikke lange stunden før vi trekte oss stille og fredelig tilbake til hula våres. Vi er langt ifra friske igjen og jeg tror med hånden på hjertet at jeg ikke har vært så dårlig av influensa før. Jeg fikk en stund sammen med barna i alle fall og sett dem gjennomføre mange leker, i tradisjon tro. ❤️🇳🇴

Festen fortsetter her hjemme med god mat og underholdning på tv!😁

 

 

Lyst og følge oss videre? 👇

Liker du denne bloggen? 👇

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

Gratulerer med dagen Norge!

Vil benytte denne anledningen til og gratulere dere alle sammen med dagen🇳🇴

I tradisjon tro står tv2 på i bakgrunnen, sola titter inn vinduene og snart er festdrakten på og man er klar for og nyte denne store dagen! den eneste planen jeg har for denne store dagen er og få møte tantebarna mine og være sammen med familien min.

Hipp hipp hurra for 17.mai🇳🇴

 

 

Lyst og følge oss videre? 👇

Liker du denne bloggen? 👇

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

17.mai-kake på en to tre!

Jeg har aldri påstått og være en mesterkokk ei heller en kakebaker men å smelle sammen denne herligheten klarte selv jeg! 😁🇳🇴 ferdig kakebunn, bringebærsyltetøy og krem og vips så har man en kake til 17.mai, enklere blir det faktisk ikke!😁

 

 

 

 

Alle forberedelser er gjort unna og det viktigste med dagen i morgen er å ha god mat og menneskene man elsker rundt seg, da kommer man langt på vei.

I fjor satte vi listen da vi dekorerte hele bilen og kjørte i bilkortesje, i år blir det litt mer av den enkle sorten og jeg henger ingenting på bilen slik at jeg må skrape lim i mange måneder etterpå, den feilen gjør man bare en gang. 😂Innlegget om dette finner dere her: HER

 

Hipp hipp hurra! 🇳🇴

 

Lyst og følge oss videre? 👇

Liker du denne bloggen? 👇

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

Forbereder nasjonaldagen i heimen

Etter og ha vært på handleturen ifra helvetet har jeg gått og sulla og styra i leiligheten og gjort den klar for dagen i morgen, jeg elsker disse dagene jeg bare kan gå rundt og styre meg selv uten å tenke på noe som helst annet en akkurat det jeg gjør. Sola skinner inn vinduene og den friske lufta føles deilig, nå satser jeg på at det bare går en vei når det kommer til influensaen som har herjet i kroppene våres over lengre tid.🇳🇴 

 

Jeg liker å ha noe og glede meg til og mai er fylt med begivenheter og feiringer! Nå har akkurat min kjære ankommet hjemmet og snart skal jeg igang med og lage kake til i morgen, alt er i hus og alt er tilrettelagt for en finfin feiring sammen med familien! Vi gleder oss 🇳🇴😁

Det føles faktisk rart å se frem til slike feiringer, det har ikke vært en naturlig del av livet før, nå nyter vi og feirer alt som feires kan! 

 

 

Lyst og følge oss videre? 👇

Liker du denne bloggen? 👇

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

 

Ett rent helvete og handle i dag – Bankterminalene er nede i hele Norge –

Jeg kommer hjem ifra tidenes verste runde på butikkene, å gå i butikker pleier og ikke være noen sak men når man er syk og har vanskeligheter med og puste ifra før så hjelper ikke maskene noe særlig på akkurat dette. 😳Bank terminalene er nede i hele Norge, folk handler som aldri før og jeg er bare glad jeg er hjemme i stua mi og tenker og være her og nyte freden.❤️

 

Jeg går ikke ut igjen i dag. Planen er og lage en kake til i morgen og stelle til heimen for feiring men sannelig er jeg sikker på om jeg tar del i noe for formen er virkelig ikke bra ennå. Pynt skal i alle fall på plass, vi har ingenting når det kommer til slike ting og i dag gjor jeg noen billige og enkle innkjøp bare for og sette stemningen. Maten er innkjøpt og alt er i hus, nå skal jeg bare hente meg litt innigjen etter tortur-turen på butikken.😂 Det tar på både kropp og sjel og være seint ute med innkjøpene. Pjuh 

 

Lyst og følge oss videre? 👇

Liker du denne bloggen? 👇

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

 

Ett mirakel har skjedd til 17.mai

God morgen alle sammen!😁🌞

Her har det skjedd noe som kan forklares bare med en ting, det har skjedd ett lite mirakel som både påvirker humøret og hele opplevelsen! 😁 sola skinner som aldri før og det føles rent bra og sitte i stua uten og se ut på regnskuren og alt det grå det fører med seg. ALT føles litt lettere når været er på topp! nå kan bare 17.mai komme. ❤️

 

 

 

Det er mandag og jeg har en hel ringeliste og ringe rundt til! bryllupet står for tur og denne uka må jeg bruke litt tid på og sette denne dagen sammen, jeg har utsatt det i en evighet men nå er det på tide, sommeren er som kjent kort og plutselig er dagen her.😁

I dag skal vi også handle inn til morgendagen men jeg har vært litt tidlig ute og gjort noen innkjøp spesielt til dagen i morgen. Dette blir en bra dag, jeg bare kjenner det på meg.

Hvilke planer har dere for 17.mai? har dere tradisjoner for denne dagen eller skal dere ta det helt rolig slik som oss? ❤️

 

 

Lyst og følge oss videre? 👇

Liker du denne bloggen? 👇

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share