WHAT a shitty day!

Jeg åpnet mitt første innlegg i dag med å si at jeg har blitt flinkere til og riste av meg de dårlige nettene og at dem ikke lenger får påvirke dagen min, jeg kunne ikke tatt mer feil!

Det var vel på tide med en skikkelig dårlig dag igjen, for det er jo lenge siden nå. Tingene bare kommer på løpende bånd….

Jeg har innfunnet meg med at dette bare ikke er dagen, at uansett hva jeg gjør så kan den ikke reddes. Jeg bare gleder meg til å kunne legge meg og glemme hele denne shitty dagen. Det er godt at det er lenge imellom dem akkurat nå og at jeg innerst inne vet at morgendagen blir bedre, men akkurat nå er alt bare veldig trist.


 

 

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg