Vi to mot verden!

Jeg har alltid gått med en tanke om at par som finner hverandre i rusen aldri har noen tjangse og dem har alle oddsene imot seg, men sammen med denne mannen føler jeg at vi knuser og slår alle oddsene som vi har imot oss. Han har vist meg hva ekte kjærlighet er og har vist meg en respekt jeg aldri har funnet med noen andre, han er min beste venn og min partner in crime og jeg gleder meg til å gifte meg med mannen min i august 2022!

 

Da jeg møtte han så trigget han frem tanker om ønsket om ett normalt liv uten rusen, ett slikt liv alle andre hadde men jeg aldri hadde tjangsen til, han endret meg og ga meg håpet for fremtiden som ingen andre. Da jeg møtte han var jeg bare 53kg og jeg drakk 3 seksere for dag helt uten noe håp og uten mening.

Jeg kastet meg inni dette forholdet med hele min tillit ifra første stund, han vekket en tillit jeg aldri har gitt til noen andre før, og måten han respekterte meg på førte til at jeg omsider krevde respekt også ifra andre. En kan tenke på at jeg hadde blitt kalt både hore og ludder hundrevis av ganger per dag med dem jeg kalte mine venner, så når han kom dalende inn og behandlet meg med respekt var han anderledes og noe jeg likte. Han endret livet mitt.

Da vi hadde vært sammen en stund grep tanken meg om at vi aldri ville vare om jeg fortsatte og drikke og jeg korket faktisk flasken ifra juli-september det året, men falt fullstendig utenfor i september og var i ferd med å ødelegge hele forholdet våres. 18.desember falt jeg ned trappen her og knakk ryggen rett av og ble liggende på sykehuset helt til januar igjen, min kjære satt ved min side hele veien, uten og klage eller å nøle på å være der. Han viste meg hva en ekte mann var for noe og jeg har den dypeste respekt for mannen min.

Aldri før har jeg vært ærlig i ett forhold, men denne gangen har jeg fortalt sannheten ifra første stund, noe som har ført til at jeg er innvolvert i dette forholdet på en annen måte, vi stoler på hverandre og det er noe helt nytt. Tillit er det viktigste i ett forhold, jeg har bare ikke sett det før. 

Han gjør det rett og slett bare enklere og være rusfri! han gjør dagene enklere ved å vise at han har troen på meg og alle disse prosjektene mine, han står ved min side i alt og jeg hadde aldri trodd at jeg ville finne ekte kjærlighet, og iallefall ikke i en bergenser.. hehe.. 

Dette ble mye kliss, men det må nesten til når han er den største og viktigste støtten i denne prosessen!

 

Her er gruppa dere ikke vil gå glipp av!

Jeg har oppdatert gruppa jeg har til bloggen på Facebook! Her vil jeg poste alle nye innlegg slik at det blir lettere og følge med! Meld dere gjerne inni denne gruppa ved å klikke på linken! ❤️https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg