Vi søker nytt hjem

Om nettene kommer tankene man klarer og holde på avstand når livet skaper støy, alt man klarer og ikke tenke på kommer frem når mørket faller på og man blir aleine. Jeg har ikke sovet i natt foruten noen timer på sofaen her, tankekjøret gjør at kroppen er sliten og hodet er tomt. 

Jeg skal love dere at det fristet med både røyk og øl i går men boksen med antabus stod klar til nok en runde, man skal jo bli satt på mange prøver her i livet og i går føler jeg at jeg ble satt på den største. Jeg vet nå at dette huset er åpent for alle, uansett tilstand og jeg har ingenting jeg skulle ha sagt. Det er ikke til og stikke under en stol at jeg må lage meg andre fremtidsplaner sammen med min kjære  og at problemet ikke ligger hos oss med problemene, det ligger faktisk hos dem som slapp inn mennesker i rus i går.

Før alt gikk til helvetet i går.

 

Jeg klapper både meg selv, pappa og Sebastian på skulderen i dag.

I dag vet jeg ikke hvor jeg skal begynne eller hva jeg skal gjøre, alt er bare tomt. Dette blir en tung dag og svelge.

 

 

Liker du denne bloggen? 

 

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

4 kommentarer
    1. Husk da på at du har alle oss ,som følger med på livet deres her på bloggen,i ryggen! Vi heier på dere. Vi er klare til å hjelpe dere hvis dere sier hva dere nå trenger for å ta neste skritt i riktig retning. Det er ikke bare bare å skulle forlate det man har bygd opp . Det trur jeg alle skjønner! Dritkjip situasjon, men jeg tror ikke det er en eneste ting som kan knuse dere. Dere blir slått beina under dere,men pinadø reiser dere dere opp igjen enn noe vaklende i starten ,men alltid med hodet på rett kurs. Det kommer til å gå denne gangen også,men det er det lite trøst i å høre på fram til ting faller på plass igjen ❤

    2. Dere klarer dette også ❤️❤️!! Så fort dere får ny bolig … og måtte det skje snart…, så lukk denne døra bak dere og gå på med krum hals på nytt ! Det dere har vunnet og klart er verdt å kjempe for ! Vi er mange som heier på dere 🥰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg