Vi redder verden sammen, litt

Iløpet av disse rusfrie dagene mine har jeg bare blitt mer og mer overbevist om noe, jeg tror virkelig på at hver enkelt av oss kan redde verden, litt… 

Jeg tror oppriktig på at medmenneskelighet kan gjøre verden til ett bedre sted og være, og praktiserer dette hver eneste dag. TRO meg! noen ganger er det vanskelig og være hyggelig når man sliter selv, og TRO meg det er mange ganger jeg ikke føler for å være ett godt menneske om jeg ikke føler at noen fortjener det, MEN jeg praktiserer denne medmenneskeligheten hver eneste dag på tross av mine egne problemer. 

Jeg vil tørre og påstå at jeg har blitt flink til å vende det andre kinnet til når jeg opplever noe. I situasjoner som før ville eskalert til krangling så har jeg mange ganger snudd hele situasjonen bare ved og vise omtanke og forståelse for andre mennesker, jeg har blitt bedre til og unngå og forværre situasjonene fordi jeg er klarere i hodet. Aldri i verden hadde jeg klart og vært direkte stygg med noen, ikke med hensikt iallefall og jeg ønsker at flere og flere skal gjøre det samme.

Husk på at vi bare er mennesker, vær der for hverandre isteden for og snakk hverandre ned… I bunn og grunn trenger vi hverandre og kan bruke hverandre for å gjøre verden bedre.. 

Jeg tror det er en mening med at jeg og min kjære fant hverandre, for og gjøre hverandre sterkere! vi kan bekjempe alt vi, så lenge vi jobber sammen mot målene og alltid viser hverandre respekten vi fortjener. Sammen kan vi redde verden, litt… 

 

Her er gruppa dere ikke vil gå glipp av!

Om dere liker denne bloggen og har lyst og følge med videre så har jeg laget en gruppe til bloggen der jeg poster alle nye innlegg og små overaskelser! meld dere inn via linken her og vær med meg videre i denne rusfrie tilværelsen!  ❤️https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

2 kommentarer
    1. Så sant det du skriver!
      Alle kan vi gjøre verden litt bedre ved å vise medmenneskligher og ikke la oss provosere av de som i øyeblikket styres av ukontrollerte følelser ❤

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg