Vi har egentlig bare bytta rus – Ifra rus til hus

I dag tok jeg ett dypdykk nedi bildene mine som har blitt over 9000 bilder siden jeg startet denne bloggen, det er moro og se tilbake på spesielt når det kommer til hjemmet våres. Som jeg har sagt før har oppussingen stoppet litt opp siden vi har så mange andre ting som tar tiden våres, men det vil ikke si at ting ikke blir gjort her.

Badet etter oppussing

Badet før og under oppussing

Det er rart hvor fort vant man blir med omgivelsene sine og endringene man gjør er vanskelige og se selv, men bilder viser det klart og tydelig. Det er så gøy å sitte her og få en ide sammen med min kjære, for så og se det bli realisert! vi bruker kreativiteten våres og når vi først bestemmer oss for noe, skjer det alltid. 

Å jobbe sammen med mannen jeg snart skal gifte meg med og som jeg har valgt rusfriheten sammen med er surrealistisk, vi er heldige som har hverandre og ett felles mål!

Vi har byttet alle vinduene

Når jeg gikk igjennom bildene mine ser jeg hvor vanvittig mye vi har gjort, og i hvert penselsstrøk ligger det en vanvittig mestringsfølelse og motivasjon, jeg har bare bytta rus! jeg er rusa på oppussing og å skape meg ett hjem sammen med han jeg elsker. 

Nå fremover planlegger vi foringer i alle vinduer, gulvlegging på de gulvene som gjenstår og neste sommer tenker vi og ta utsiden av huset. Når man eier selv har man all tid i verden og man går ALDRI tom for arbeid. Her tar vi ting etter hvert og etter hvert som lommeboken tilsier at vi er i stand til det, vi gjør ting enkelt og billig men allikevel er resultatene  så bra.

Vi har lært oss og legge gulv! <3

Jeg må ærlig innrømme at og dele denne oppussingen her på bloggen også gir en vanvittig motivasjon som gjør at selv når jeg ikke har lyst, så fortsetter jeg og arbeide, det og dele fremgangen har blitt en pådriver for meg og jeg er så glad for at jeg får lov og dele med dere.

 

Vi tar en dag av gangen her i heimen, vi tar ett prosjekt i slengen, vi setter oss mål som er mulige og oppnå og etterpå ser vi de vanvittige forskjellene vi utgjør hver eneste dag. 

Her er ett bildedrøss 😉

Vi har malt MANGE gulv og vegger!

Hele kjøkkenet har vi fikset bare med maling.
Sjekk ut veggen i gangen bak min kjære som var veldig fornøgd med hvordan soverommet ble.

 

Liker du denne bloggen? 

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg