Vi går ALL-IN for dette ekteskapet vårt!

Denne reisen til Bergen har gitt mer ting en jeg våget å håpe på.🌹

 

Før reisen følte jeg  meg flat og umotivert, jeg følte at jeg klarte bare å fokusere på og komme meg igjennom dagen i dag og pliktene mine og hadde ikke overskudd til noe annet.

 

Ingen inspirasjon, ingen glede av de små tingene og livet har generelt vært vanskelig.💔

 

 Jeg og Sebastian har hatt store problemer med å snakke sammen, det har ført til gnisninger på tross av at frustrasjonen ikke en gang har handlet om oss, en periode var jeg ikke sikker på om vi ville klare og holde sammen.😞

 

Denne reisen til Bergen har gitt oss rom og tid til og faktisk senke skuldrene, være sammen og ha det gøy og vi har ikke snakket så mye sammen på det jeg kan huske som bare på bilturen hjem. Vi har virkelig snakket sammen, om de viktige tingene. ❤️

 

Stine (bestevennen våres) som egentlig ikke møter Sebastian så mye merket forskjell på mannen min bare på den timen vi møttes i går, man merker på hele han når han har det godt inni seg.

 



Han har gått ifra å være inneslutta til og se lettet ut. Det sier litt når det er så tydelig for andre, hvor presset vi har vært og hvor giftig denne situasjonen faktisk har vært. ❤️

 

Målet for reisen var å sette grenser for livet vårt og bli enige om hvordan vi skal gjøre det videre, målet var også å klare å snakke sammen og finne tilbake til oss istedenfor å fokusere på alle andre rundt oss.

 

Inspirasjonen og motivasjonen er tilbake og vi har allerede mange ting å ta tak i!

 

Vi har lovet å være åpne og ærlige med hverandre ifra nå av og faktisk ta tak i ting med det samme. Vi går ALL-IN for dette ekteskapet og vil fremover bare fokusere på og skape fred og ro rundt oss slik at vi kan ta fatt på alle disse planene som vi drømmer om å sette ut i liv.❤️

 

ALT annet med denne mannen er perfekt, bare vi lærer å snakke med hverandre også om disse vonde tingene. ❤️

 

Det var jammen meg deilig å komme hjem i kveld, etter så mange timer i bil tenker jeg å bare la bagasje være bagasje.

 

Alt kan vente til i morgen, nå skal jeg bare nyte tiden sammen med Sebastian.🤭

 

Takk for i dag kjære leser, jeg har blitt så glad i dere alle sammen! helt på ekte.🌹 Natta venner ❤️

 

 

 

 

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

2 kommentarer
    1. Så bra og høres ut som en god plan🥰Håper ting blir litt lettere framover da😀Dere vil fort havne i samme situasjon igjen, så kommunikasjon er viktig. Da løses problemer enklere uten diskusjon og krangling. (Mindre i hvert fall) Lykke til videre, heier på dere💪🏼

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg