Vi er ikke som de andre

I kveld har vi hentet to lass med baderomsinredning, toalett, dusjkabinett og badekar og jeg har hatt den samme tanken i hodet igjennom hele prosessen. Vi er ikke helt som alle andre vi to.. sist gang vi fikk ett slikt kick var da vi malte hele leiligheten, det startet med ett rom og vipps så var hele leiligheten svartmalt, og nå med vannlekkasjen så flyttet vi fokuset over på baderom. Det tar liksom helt av og jeg fatter ikke hva jeg tenker med, jeg med knekt rygg.

Vi fikk det hele gratis og følte vi bare måtte slå til, og slike ting får man alltids brukt for når man har tre etasjer i huset, og lite har blitt gjort. 

 

Nå er tingene i hus og ingen har tvunget oss i arbeid, så vi kommer til og ta tiden til hjelp og ta dette med knusende ro! det finnes på en måte ikke ett eneste kjedelig øyeblikk i dette livet og tilværelsen våres, og jeg er glad onkelen til Sebastian hjalp oss i kveld. 

Vi har tre etasjer på dette huset og det eneste som har blitt gjort noe med er den vi bor i, så det er mye og ta tak i fremover. Dette er ett evig oppussingsprosjekt.

Nå har vi bunkret oss i sofaen foran tven og tatt kvelden, ute er det iskaldt og jeg er glad vi har det varmt og godt her i stua. Jeg er så takknemlig for all støtte på denne bloggen her og alle meldingene dere sender til meg! dere lyser virkelig opp dagen min. Dere gjør det lett og være åpen og meg selv! tusen takk. 

 

 

Her er gruppa dere ikke vil gå glipp av!

Om dere liker denne bloggen og har lyst og følge med videre så har jeg laget en gruppe til bloggen der jeg poster alle nye innlegg og små overaskelser! meld dere inn via linken her og vær med meg videre i denne rusfrie tilværelsen!  ❤️https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg