Vi er festklare!

Denne uka har ingenting gått som planlagt og alle planer har blitt avlyste, det er den type uke der man bare er glad for alt man har fått gjort selvom det er lite! alle monner drar!😁

I morgen derimot skal vi på fest i Naustdal! og da satser vi på at alt går etter planen og at vi får det like morro som i fjor på samme tid! nå under pandemien har det skjedd så lite rundt oss, så jeg ser virkelig frem til og ta på finstasen og tilbringe kvelden sammen med mennesker jeg ser opp til og beundrer! ❤️

Hele kroppen og hodet trenger en motivasjonsboost og det finner jeg alltid med denne gjengen her ❤️

Vi trenger ikke en gang rus for og lage en skikkelig bra fest så jeg gleder meg skikkelig! 

Nå er jeg virkelig klar for noe positivt og noe som bryter med rutinene våres!❤️❤️❤️

Her er gruppa dere ikke vil gå glipp av!

Om dere liker denne bloggen og har lyst og følge med videre så har jeg laget en gruppe til bloggen der jeg poster alle nye innlegg og små overaskelser! meld dere inn via linken her og vær med meg videre i denne rusfrie tilværelsen!  ❤️https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

4 kommentarer
    1. Håper st dagen overgår forventningene.
      Tank å feste og bare være godt sliten i kroppen dagen derpå oh huske slt med glede.

      .

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg