Verdensdagen mot mobbing!

I dag skal jeg atter igjen snappe på snapchatten til Metalheads against bullying! dette er noe jeg gjør annenhver uke og har gjort det lenge nå, jeg har tenkt i det siste at jeg er den ypperlige til og være på sosiale medier og blottlegge sjelen min her, jeg har nemlig blitt mobbet igjennom hele barne og ungdomskolen så jeg har fått tykk hud og tåler en del. Det kommer til nytte når jeg stikker nesen frem og våger og være ærlig om tabubelagte emner og saker ting andre kanskje ikke våger og snakke åpent om. Jeg er imot mobbing, er du? 

Sjekk ut denne gruppen på facebook, den har gitt meg mye og jeg føler meg ikke så anderledes lenger når jeg ser hvor mange som engasjerer seg i mobbesaken. Jeg vet hvordan mobbing føles på kroppen og jeg vet også hvordan mobbing kan påvirke deg resten av livet. Jeg er helt overbevist om at jeg hadde hatt ett helt annet utgangspunkt om jeg hadde sluppet mobbingen den gangen og nå ønsker jeg og bruke erfaringene mine til noe nyttig. 

Ingen barn skal føle seg utrygge, ingen voksne skal oppleve og bli mobbet for den dem er eller hvor dem kommer ifra, man skal ikke bli krenket i hverdagen og jeg føler at det har blitt bare enda mer av mobbing på sosiale medier. Vi må sette fokus på dette og jeg tar mitt ansvar ved og være åpen om det som skjedde den gangen. 

 

 

Skap fokus, del gjerne! spre dette budskapet. Og om dere vil se på meg snappe i dag er det bare å legge til mab.est2015 på snapchat! 

 

 

Liker du denne bloggen? 

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg