Vann over hode!

Nå er situasjonen slik at vi egentlig har bra nok og gjøre i hverdagen og til tider altfor mye. Vi er helt klar over at det blir hektisk fremover og at vi må prioritere hva vi ønsker og bruke tiden våres på for og ikke slite oss ut, og hva gjør vi?

Vi henter gratis masse ting til baderom og tenker og bruke disse på alle tre badene vi har her i huset! yessda! her ser det ut som vi tar vann over hode hver eneste gang muligheten byr seg og jeg håper at vi klarer og holde hodet kaldt. Jeg har knekt rygg og kan ikke bidra fysisk, og atter igjen satser jeg på hjelp ifra uventet hold… det er liksom alltid slik og vi har mange prosjekter på g her i huset. 

I fjor byttet vi nesten alle vinduene i huset da vi var redde disse ville falle inn under neste storm, foringene derimot er ikke gjort noe med i min etg og dette var neste prosjekt som skulle fullføres. Hva gjør vi? joda vi tar inn flere prosjekter for vi lærer aldri, men jeg satser på at vi kommer i mål!

Ingenting av dette ville være mulig om jeg ikke tok valget og kuttet rusen for 414 dager siden, ingenting av dette ville skjedd om jeg fortsatte… Jeg er stolt over hvor langt vi har kommet og alt som ligger foran oss… Det er dette som er livet folkens <3

 

 

Som dere ser er dette snakk om relativt mye jobb, og her er tingene jeg fikk gratis! 

 

Akkurat nå så sitter jeg med positive tanker, for vi har klart så mye dette første året! vi kan klare alt sammen, så lenge vi jobber som ett team og det er dette hjemmet vi skal leve i og være rusfrie sammen. For første gang i mitt liv er jeg mer opptatt av å pusse opp huset enn å ruse meg, jeg har kommet langt <3 

 

 

 

Her er gruppa dere ikke vil gå glipp av!

Om dere liker denne bloggen og har lyst og følge med videre så har jeg laget en gruppe til bloggen der jeg poster alle nye innlegg og små overaskelser! meld dere inn via linken her og vær med meg videre i denne rusfrie tilværelsen!  ❤️https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg