Utroskap løgner og forhold

Reklame | Ellos

Jeg har aldri vært i ett ordentlig forhold som har vært basert på de riktige tingene. Jeg har vært i flere giftige forhold som heller har vært basert på hevn og å såre hverandre mest mulig. Det har aldri fantes noen ekte tillit og respekt i de forholdene jeg har bak meg, og jeg tenker ofte hvor anderledes det føles denne gangen. Alle mine forhold i voksen alder har vært fylte med rus, krangling og mye vold. Jeg har aldri respektert dem jeg har vært sammen med fordi jeg aldri har blitt behandlet som jeg burde, og denne gangen har jeg en slik respekt for mannen min, at å behandle han noe dårlig hadde aldri falt meg inn. Jeg hadde gitt opp helt kjærligheten og var helt ærlig ferdig med den, da han dukket opp og gjor det umulig å holde fast på den tanken. Jeg hadde vært singel i 2år etter ett voldsomt forhold som ødela alle mine tanker om at det fantes virkelige menn der ute, men han forandret hele verden min <3 jeg føler forholdet våres er basert på de riktige tingene, og han er faktisk den eneste som har behandlet meg på en skikkelig måte. Jeg tenker at løgner og utroskap ødelegger alt når man er i ett forhold, og dette var noe vi snakket om ganske så tidlig for å legge standarden. Tilliten min til andre mennesker er fullstendig ødelagt, og dette kommer til å ta lang tid, men han fikk min tillit ganske så tidlig, noe som kom overraskende på selv meg selv. Jeg følte det i sjelen min liksom at han ikke ville gjøre meg ille, og magefølelsen var bare bra. Det har aldri skjedd at jeg har latt noen nærme seg meg så fort som han, og det er den beste avgjørelsen jeg noensinne har gjort <3

Jeg har aldri følt denne tryggheten i ett forhold som jeg gjør nå, og det føles godt å ha noen å lene seg på. Det er godt å faktisk vite at han elsker meg, og faktisk TRO på det! Vi har det veldig godt sammen, og med respekt og kjærlighet for hverandre så gleder jeg meg til bryllup i 2022! Han er den første jeg en gang overveier å gå hele veien med, selvom flere har spurt 🙂 jeg gifter meg med min beste venn og det mennesket jeg elsker og respekterer mest av alt. Man kan ikke få det bedre vell 🙂 jeg trenger ikke noe annet og har alt jeg måtte behøve, og vi kan klare alt sammen <3 det føles godt, trygt og fantastisk!

Vila//Vila//Vila//Vila//Vila//Vila

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg