Utro – Rett før jeg slo han over gjeipen så det sang!

I dag var det rett før jeg bare klinte til han i raseri idet jeg våknet. Det tok meg ett minutt ekstra å forstå at jeg bare hadde drømt igjen og denne gangen husker jeg hele drømmen, sammenhengen og smerten. Det var rett før jeg klinte til han da han vekte meg og spurte om skyss til jobb. 

Nettene er helt ville for tiden og jeg tror det har en sammenheng med at jeg har kuttet  røyken også, i natt var jeg tilbake i miljøet med de samme menneskene og drømte så levende om at jeg sprakk etter at min kjære var utro med ett menneske jeg har lagt for hat over mange år, det var så levende og ekte at det er vanskelig og riste det av meg nå.

Drømmene man glemmer idet man våkner er enklere og forholde seg til, man hopper utav sengen og glemmer dem, når sammenhengen og alt som skjer sitter i kroppen som ett dårlig minne så må man restarte seg selv for og klare og lage seg en fin dag.

Underbevisstheten arbeider på spreng og drømmene viser hvor livredd jeg er for å bli sviktet, men også hvor lett det har vært for meg og ta tilbake mennesker i livet mitt der jeg overhode ikke burde.  

Drømmene viser hvor enkelt det er og gli tilbake og ende opp på akkurat samme sted vi var før. Glemmer man fortiden og hvem man er er veien kort tilbake. 

Nå skal jeg kjøre han på jobb og prøve og riste av meg traumene ifra natten, det er fredag og da kan dagen bare bli bedre og bedre. God morgen alle sammen! 

 

 

Liker du denne bloggen? 

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

2 kommentarer
    1. Jeg lærte en gang at når man klarer å drømme marerittene sine til endes, da begynner de å bli ferdig bearbeidet. Derfor skulle man ikke vekke noen man så kavet midt i et mareritt. Du er utrolig som deler så mye, både av det gode og av det onde ❤️ Velsignet helg ønskes deg og dine 🎶🤗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg